احمد فیکس

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 326 | نویسنده : |

آینده کسب درآمد از تولید محتوا چگونه است؟

واقعیت این است که روز به روز کسب‌وکارهای اینترنتی بیشتر می‌شوند و روز به روز هم اهمیت تولید محتوا بیشتر می‌شود و افراد زیادی به دنبال تولید کننده محتوا هستند، لذا اگر در تولید محتوا متنی و یا حتی در تولید محتوای ویدیویی توانمند شوید،تا حد زیادی درآمد شما تضمین شده است، حداقل تا وقتی اینترنت و کسب و کار اینترنتی وجود دارد.

برای دیدن بهترین آموزش ها به سایت رونق سر بزنید.

 

هر شغلی معایب و مزایایی دارد، در خصوص تولید محتوای متنی یکی از مزیت های اصلی آن کسب درآمد به صورت دورکاری است، این مدل شغل برای افرادی که توانایی حضور در محل را ندارند و یا فقط به صورت پاره وقت می‌توانند کار کنند مناسب است، مثلا کارمندان، دانشجویان، بانوان خانه دار و….

فقط به یک سیستم کامپیوتری و اینترنت نیاز دارید. حتی می توانید در زمانی که در سفر هستید هم به کارتان مشغول شوید.

 

خب حالا برای کسب درآمد از تولید محتوا چطور می‌تویم کارفرما پیدا کنیم؟

شاید این ساده ترین بخش کسب درآمد از تولید محتوا باشد، افرادی که نیاز به تولید محتوا دارند و به طور کلی درخواست برای تولید کننده محتوای متنی انقدر زیاد است که همینجا این قول را به شما می‌دهم که اگر نویسندگی و تولید محتوای متنی را به خوبی یاد بگیرید، به راحتی می‌توانید پروژه و کارفرما پیدا کنید.

سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آنها پروژه دریافت کنید و کارفرما پیدا کنید، در ادامه این سایت‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

۱ - سایت جابینجا

جابینجا سایتی است که کارفرماها موقعیت‌های شغلی مورد نیاز خود را در آن درج می‌کنند و افراد متخصص برای موقعیت‌های شغلی درج شده رزومه خود را ارسال می‌کنند، و در نهایت برخی از آنها دعوت به مصاحبه حضوری یا تلفنی شده و مراحل جذب را طی می‌کنند.

بخشی از موقعیت‌های شغلی موجود در سایت جابینجا مرتبط با تولید محتوای متنی است، در واقع خیلی از کارفرماها درخواست نویسنده یا تولید کننده محتوای متنی می‌کنند و نویسندگان مختلف برای این موقعیت‌ها اقدام می‌کنند.

در تصویر زیر چند موقعیت شغلی مرتبط با تولید محتوا را مشاهده می‌کنید.

۲ - سایت پونیشا

سایت پونیشا یک سایت فریلنسری است، در این سایت کارفرماها پروژه ایجاد می‌کنند و فریلنسرها یا همان آزادکاران برای این پروژه ها قیمت اعلام می‌کنند و رزومه خود را معرفی می‌کنند.

در واقع در این سایت موقعیت شغلی قرار نمی‌گیرد، بلکه به جای آن کارفرماها پروژه تعریف می‌کنند که خیلی از این پروژه ها مرتبط با تولید محتوا و نویسندگی است، مثلا کارفرما یک پروژه ایجاد می‌کند و در آن توضیح می‌دهد که نیاز به یک نویسنده دارد که هفته ای ۵ مقاله به ایشان تحویل دهد، و سپس نویسندگان مختلف قیمت‌های خودشان را اعلام می‌کنند و با کارفرما وارد مذاکره می‌شوند.

در تصویر زیر کارهایی در پونیشا می‌توان انجام داد را مشاهده می‌کنید، همانطور که مشخص است، یکی از بخش‌های اصلی تولید محتواست.

 

۳-  سایت انجام میدم

سایت انجام می‌دهم تقریبا شبیه به سایت پونیشا می‌باشد اما سازوکار آن کمی متفاوت است، در این سایت متخصصین هستند که اعلام می‌کنند چه کاری را می‌توانند انجام دهند و قیمت آن را هم اعلام می‌کنند، در بخش تولید محتوا در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که خیلی از تولید کنندگان کاری که انجام می‌دهند را به همراه قیمت آن معرفی کرده‌اند.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 19 آذر 1399 -18:51 نظرات()
بازدید : 362 | نویسنده : |

بامیه گیاهی است گلدار که در خانواده پنیر کیان دسته بندی می شود. زاگاه اصلی بامیه در مناطقی از قاره آسیا یا آفریقا است. نکته جالب در مورد بامیه این است که مصریان در قرن ۱۲ یا ۱۳ میلادی بامیه را کشت می کرده اند.

بامیه در مناطق گرمسیر به خوبی پرورش می یابد ولی در مناطق سردسیر رشد خیلی کمی دارد و محصول زیادی نیز نمی دهد. گیاه بامیه دارای ساقه راست است و ارتفاع آن حدودا ۱ متر است. در گاهی مواقع در شرایط مساعد تا ۲ متر هم می رسد.

میوه بامیه شبیه به هرم است و طول آن به طور متوسط بین ۲ تا ۴ سانتی متر است. جالب است بدانید بامیه در کشور عزیزمان ایرانی برای اولین بار در شهر سرخس کشت شد. از معروف ترین خوراک هایی که با بامیه تهیه می شود می توان به ترشی بامیه و خورشت بامیه اشاره کرد.

بامیه گیاه پر فایده و مفیدی است و خواص بسیار زیادی دارد که همگی این خواص را نمی توان به طور کامل در یک مقاله گنجاند ، به همین جهت خلاصه ای از خواص این گیاه ارزشمند را برایتان جمع اوری کرده ایم. برای شناخت بیشتر مهم ترین خواص بامیه در ادامه با فودینا همراه باشید.

فواید برای زنان باردار و جنین

بامیه حاوی مقادیر غنی از فولات است که برای زنان باردار و جنین بسیار مفید است. فولات موجود در بامیه باعث می شود نقص های لوله عصبی در جنین به حداقل برسد. ضمن اینکه این ماده معدنی می تواند از سقط جنین و زایمان زودرس نیز جلوگیری کند.

سلامت کبد و درمان کبد چرب

یکی از مهم ترین خواص بامیه این است که باعث تقویت و سم زدایی از کبد می شود. تحقیقات جدید نشان داده است که بامیه می تواند به سم زدایی کبد کمک شایانی کند ، علاوه بر این می تواند برای درمان بیماری کبد چرب نیز مفید واقع شود.

درمان و پیشگیری از سرماخوردگی

بامیه سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن ضروری هستند. بنابراین مصرف بامیه می تواند با تقویت سیستم ایمنی بدن علاوه بر پیشگیری از سرماخوردگی باعث درمان این بیماری نیز شود.

 


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 2 مرداد 1399 -2:11 نظرات()
بازدید : 361 | نویسنده : |

کالسکه نوزاد یکی از آن چیزهایی است که هر مادری بعد از تولد کودکش به آن فکر می‌کند.  قیمت کالسکه خارجی (مانند کالسکه مارک چیکو، مارک ایوانت و…) به چندین عامل وابسته است که از آن جمله می‌توان به کیفیت ساخت آن اشاره کرد. (کالسکه خارجی کیفیت به مراتب بهتری نسبت به کالسکه بچه ایرانی دارند)

 
هر چه یک کالسکه ایمن‌تر باشد مطمئنا کیفیت ساخت آن نیز بهتر است. ایمنی یک کالسکه به وضعیت چرخ‌ها، کمربند و جنس پارچه آن بستگی زیادی دارد.
 
به جز ایمنی کالسکه باید سبک، با دوام و با کیفیت خوب ساخته شود. یک کالسکه نوزاد خوب در عین کیفیت دارای قیمت مناسب بوده و تمام نیازهای یک کودک و همچنین مادرش را تامین می‌کند. یکی ویژگی‌های یک کالسکه نوزاد خوب قابلیت حمل و نگه‌داری آن است. به طوری که در صورت لزوم بتوان آن را به سادگی جمع کرد یا از قابلیت‌های دیگر آن استفاده کرد.
 
نکته : راحتی بچه و مادر اولویتی اساسی ست . اگر هنوز فرزندتان بدنیا نیامده و قصد خرید کالسکه برای سیسمونی اش را دارید که خوب خودتان باید امتحان کنید که ارتفاع و زاویه دسته برای شما مناسب هست و در حرکت دادن اش راحت هستید یا خیر . اگر هم بعد از تولد بسراغ خرید رفته اید خوب می توانید کودک را هم درون کالسکه قرار دهید تا از راحتی جای او هم مطمئن شوید .
 
توجه : شاید حتی با کمی گشت و گذار در میان اقوام و آشنایانی که تازه فرزند داشته اند و مروری بر سایتهای دست دوم فروشی بتوانید یک کالسکه خوب و سالم که هنوز قابل استفاده است پیدا کنید و کلی در هزینه صرفه جویی کنید این مورد به خود شما بستگی دارد که اصلا دوست داشته باشید کالای دست دومی در سیسمونی نوزاد داشته باشید یا خیر اما به هر حال کالسکه کالای گرانی ست و می تواند صرفه جویی در تهیه اش کمک خوبی باشد . البته از سمت دیگر اگر قصد خرید مدل نو را هم دارید میتوانید از نی نی مود استفاده کنید که کالسکه خارجی با قیمت مناسب ارائه میدهد و به شرط اینکه سالم و صحیح مصرف کرده و نگهداری اش کنید پس از مصرف می توانید بفروشید و مبلغی از هزینه کرد اولیه را برگردانید

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -13:8 نظرات()
بازدید : 322 | نویسنده : |

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -13:8 نظرات()
بازدید : 335 | نویسنده : |

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -13:8 نظرات()
بازدید : 329 | نویسنده : |

چگونه ویزای کار آلمان بگیریم؟ و پارامترهای لازم به جهت دریافت این ویزا چیست؟ 

 
مطالعه این مطلب را از دست ندهید. همچنین می توانید به جهت بررسی شرایط خود و کسب اطلاعات تکمیلی با خطوط مخابراتی و واتس اپ موسسه حقوقی نادیا تماس حاصل فرمایید و همچنین می توانید در بخش دیدگاهها سوالات خود را در باب مهاجرت کاری به آلمان از طریق ویزای کاری مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان به سوالات شما توسط کارشناسان موسسه حقوقی نادیا پاسخ داده شود.
 
اخذ ویزای کار در آلمان در سال های 2019 و 2020 هدف بسیای از متخصصین و مهندسین کشورهای مختلف است. از سال 2015 به بعد مهاجرت کاری به آلمانافزایش زیادی داشته است. برای آگاهی از شرایط، هزینه ها و مدارک دریافت ویزای کار در آلمان برای ایرانیان و اقامت کاری این کشور با ما همراه باشید.
 
شرایط لازم برای اخذ ویزای کار آلمان 2019 و 2020 چیست؟
 
اخذ ویزا کار آلمان برای تخصص هایی امکان پذیر می باشد که کشور آلمان در آن ها کمبود نیروی کار متخصص دارد. بیشترین میزان کمبود نیرو در رشته های فنی مهندسی بخصوص رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و پرستاری بدون هیچ منعی اجازه اخذ ویزای کار آلمان را دارند. در بیشتر کشورهای دنیا بازار کار برای نیروی متخصص آن کشور، به صورت انحصاری وجود دارد.
 
در گذشته برای متقاضیان بین المللی مانع های بسیاری برای اخذ ویزا کار آلمان وجود داشت، حتی برای افرادی که در آلمان تحصیلات خود را ادامه داده بودند. اما اکنون اخذ ویزای کار آلمان برای متقاضیان غیر اروپایی امکان پذیر می باشد.
 
مهم ترین شرایط لازم برای کار در آلمان به شرح زیر می باشد:
 
تحصیلات شخص متقاضی با مشاغل اعلام نیاز شده توسط دولت آلمان مطابق باشد
سابقه کار حداقل 3 تا 5 سال مرتبط با رشته تحصیلی
آشنایی با زبان آلمانی یا بعضا انگلیسی متناسب با فرصت شغلی پیشنهادی

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -13:7 نظرات()
بازدید : 319 | نویسنده : |

میلگردی با طول مشخص معمولاً 40 سانتی متر و قطر 25 میلیمتر که به شکل عصا تولید می شود، بولت گفته می شود. بولت اتصال صفحه زیر ستون با بتن را انجام می دهد.طول بولت بسته به فشار و کشش وارد شده، تعیین می گردد.

 
مهره، نقش اتصال بولت با صفحه فلزی را ایفا می کند. مهره در دو نوع، واشردار و مهره ساده می باشد.
 
پس از استعلام قیمت بولت و مهره توسط شما، کارشناسان ثامن تجارت، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری و تحویل محصول و سایر جزئیات سفارش را در قالب پیش فاكتور به اطلاع شما می‌رسانند. پس از تایید پرداخت، واحد ترابری و لجستیک آهن آنلاین دستور بارگیری و ارسال بار را دریافت می‌کند؛ و بعد از تایید قیمت كرایه از سوی مشتری، طبق زمان‌بندی اعلام شده، نسبت به تحویل بار به آدرس و مشخصات دریافتی از مشتری، اقدام می‌کند.

می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 فروردين 1399 -13:7 نظرات()
بازدید : 385 | نویسنده : |

مطالعات پارکینگ به دلایلی همچون تعیین میزان نیاز به پارکینگ در نقاط مختلف و بررسی نیازهای فیزیکی برای بهبود و یا توسعه پارکینگ­های موجود انجام می­شود. فضایی از اراضی شهری را که برای وسایل نقلیه موتوری تخصیص یافته است می­توان به فضای حرکت و فضای توقف تقسیم بندی نمود. منبع این فضاها در نواحی پرتراکم مانند نواحی مرکزی و تجاری اصلی شهر کمیاب است. در اینگونه نواحی وسایل نقلیه از نظر نیازهای فضایی در رقابت هستند. به عنوان مثال می­توان به مسئله پارکینگ حاشیه­ای خیابان و تقسیم کل فضای خیابان به فضای مربوط به وسایل نقلیه متحرک و فضای مربوط به وسایل نقلیه متوقف اشاره نمود. با این وجود هیچ راه حل صریحی برای این مسئله وجود ندارد، زیرا معیارهایی که باید در تدوین یک راه حل دنبال شوند بستگی به اهداف اجتماع داشته و میان جوامع مختلف متفاوت هستند.

مشکلات رایج در سیستم های کنترل پارکینگ سنتی عبارتند از:

• مدیران پارکینگ ها اطلاعات دقیقی از تعداد فضاهای پارک خالی، ندارند و معمولاٌ به چک کردن ساده توسط ناظرین حاضر در فضاها بسنده می کنند. 
• ماشینی که وارد پارکینگ می شود بدلیل عدم اطلاع از فضاهای خالی در کل محوطه پارکینگ، تنها به فضاهای خالی در اطراف ورودی پارکینگ بسنده می کند و این باعث راه بندان می شود.
• از آنجاییکه در پارکینگ افرادی باید به صورت تمام وقت، فضاهای خالی را چک کنند و همچنین ماشین های جدید را به سمت فضاهای خالی هدایت کنند بنابراین وجود این افراد باعث افزایش هزینه خواهد شد.
• مدیر پارکینگ برآوردی از فضاهای خالی در ساعات مختلف را ندارد و این باعث می شود در بهینه جا دادن ماشین های ورودی خوب عمل نکند.

 

 


می پسندم نمی پسندم

جمعه 5 خرداد 1396 -19:2 نظرات()
بازدید : 409 | نویسنده : |

فال روزانه جمعه 6 اسفند 1395 - ایران ناز

  • فال روزانه جمعه 6 اسفند 1395 - ایران ناز

    متولد فروردین : اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می‌کنند که شما نمی‌دانید که چه می‌خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید.

    متولد اردیبهشت : شما به تازگی احساس فوق العاده قوی و مستحکمی را در خود بیدار ساخته اید. با کمک این انرژی می‌توانید به سادگی بر نیازهای خود غلبه کنید. توصیه می‌کنیم از پیله سکوت خود خارج شوید زیرا انرژی زیاد شما با سکوت دارای مغایرت خواهند بود سکوت و انزوای شما اجازه پیشرفت‌های سریعی را به انرژی‌های مثبت درونی تان نمی‌دهد.

    متولد خرداد : شما در سال گذشته انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود تمرکز کرده بودید که مسائل خیلی بزرگتر و مهم تر را از دست داده بودید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه های خود را تغییر دهید. البته در سال جدید شما باز هم باید با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با اهمیت دادن به رویاها و آرزوهای قدیمی‌که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید و همچنین به نقش خود در خانه و خانواده نیز بیشتر توجه کنید.

    متولد تیر : اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

    متولد مرداد : حتی اگر امروز شما تلاش کنید به خوبی وظایفتان را انجام دهید، شاید هدفهای شما در دراز مدت به نتیجه برسند. شما فقط در برابر فکر از دست دادن تفریح و شادی نمی‌توانید مقاومت کنید. شاید جلوتر از دیگران حرکت کردن در شما احساس نشاط به وجود آورد، بنابراین احتایط را از دست ندهید.

    متولد شهریور : کارها و فعالیت‌های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می‌کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه‌ای از فکر ﺁنها رها می‌شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن‌تان استراحت دهید تا این مشکلات کم‌کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه‌ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

    متولد مهر : شما از بی هدفی و تنبلی در روزهای تعطیل لذت می‌برید،‌اما امروز روزی کاملا متفاوت است چرا که شما مسئولیت اجتماعی‌ای دارید که باید به پا خیزید و رهبری گروهی را بر عهده بگیرید. خواه شما نقشی در جامعه داشته باشید یا کلیسا،‌ یا خانواده، دیگران به شما به عنوان فردی خلاق و مدبر می‌نگرند. آنها را ناامید نکنید؛ تمرکز خود را بر عالی ترین خوبی‌ها جمع کنید،و ‌به جای اینکه نگران باشید که ممکن است روش تان اشتباه باشد، به این بندیشید که ممکن است این بهترین هدیه ای باشد که شما به دیگری می‌دهید.

    متولد آبان : شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که اکنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را که می‌گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

    متولد آذر : سیاره حاکم شما عطارد می‌تواند شما را فریب دهد تا فکر کنید که امروز به طرز خاصی باهوش و درایت شده‌اید با این حال نمی‌توانید از میدان موانع که در سر راه شما قرار دارد فرار کنید؛ این یک زمان دگرگون کننده است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا به جلو بروید یا سر جای خود بمانید یا اینکه آیا می‌خواهید که عوامل جایگزینی که می‌تواند تغییرات مهمی در زندگی تان بدهد را بررسی کنید. الان وقتش است؛ ذهن تان را سر و سامان دهید و حرکت کنید.

    متولد دی :با وجود این که از بودن در کنار دوستانتان لذت می برید هنوز در این فکر هستید که آیا این واقعا همان جایی است که باید باشید؟ هیچ مشکل خاصی در وضعیت فعلی شما وجود ندارد، اما به نظر می رسد که مشکلات و یا تغییراتی در پیش باشند که می توانند موقعیت فعلیتان را عوض کنند. خودتان را برای اتفاقی که نیفتاده است نگران نکنید و در کنار دوستان عزیز و وفادار خود شاد باشید. امروز به نفعتان است که هیچ کار بدون برنامه ریزی و حساب نشده ای را در برنامه هایتان قرار ندهید. در رابطه با هیچ چیزی، از کار گرفته تا روابط شخصیتان، بدون فکر و بررسی کافی تصمیم گیری نکنید و حواستان باشد که زود به دیگران اعتماد نکنید.

    متولد بهمن : شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

    متولد اسفند : ممکن است امروز به نظر برسد دیگران زیاد قابل اطمینان کردن نباشند چرا که آنها در نگهداری اسرار زیاد متعهد نیستد برخلاف شما که بسیار مراقب آنها هستید. شما ممکن است نتوانید براحتی خود را سرگرم کنید به خاطر اینکه انتظارات شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، با وجوداینکه شما فکر می‌کنید آنها زیاد افراطی نیستند. پذیرفتن نقائص دیگران می‌تواند باعث شود همه احساس آرامش داشته باشند و شگفت آور این است که این کار باعث می‌شود بهره وری و سومندی همه افزایش یابد.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 6 اسفند 1395 -22:1 نظرات()
بازدید : 441 | نویسنده : |

حذف نوار کناری Adobe Reader DC

  • حذف نوار کناری Adobe Reader DC

    غیرفعال‌سازی حالت نمایش , مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف

    نرم‌افزار Adobe Acrobat Reader DC 

    نرم‌افزار Adobe Acrobat Reader DC برای بسیاری از کاربران شناخته شده است و نیازی به توصیف ندارد. این نرم‌افزار معروف‌ترین و قدرتمندترین برنامه برای نمایش و مدیریت فایل‌های پی‌دی‌اف (PDF) به‌شمار می‌رود که در نسخه‌های مختلف خود امکانات بی‌شماری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

    خوشبختانه این نرم‌افزار از روز اول انتشار تا به این لحظه همچنان به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و همین رایگان بودن آن موجب شده همچنان جزو محبوب‌ترین گزینه‌ها برای مشاهده فایل‌های پی‌دی‌اف باشد.

    یکی از تغییراتی که نرم‌افزار ادوبی ریدر در نسخه‌های جدید خود داشته، نمایش نواری در سمت راست محیط کاربری و در کنار محتوای فایل به‌نمایش درآمده است. این نوار در شرایطی که کاربران صفحاتی با محتوای عمودی را باز می‌کنند چندان مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما هنگامی که محتوای فایل به‌نمایش درآمده به‌صورت افقی باشد، نوار موردنظر فضای زیادی از صفحه را اشغال می‌کند و کاربران ترجیح می‌دهند آن را غیرفعال کنند.

    متاسفانه با غیرفعال‌سازی حالت نمایش این نوار نیز بسیاری از کاربران با اجرای مجدد نرم‌افزار مشاهده می‌کنند که نوار موردنظر دوباره به‌صورت پیش‌فرض فعال شده و این فعال شدن‌های پیش‌فرض نارضایتی بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.

    دوست دارید نوار کناری به‌نمایش درآمده در این نرم‌افزار را برای همیشه غیرفعال کنید؟ انجام این کار بسیار ساده است:

    ابتدا نرم‌افزار Adobe Acrobat Reader DC را اجرا کرده و از منوی View به گزینه Show/Hide مراجعه کرده و با کلیک روی Tools Pane علامت چک‌مارک کنار آن را غیرفعال کنید تا نوار کناری پنهان شود.

    حالا تنها کاری که باید انجام دهید این است که مانع از نمایش مجدد نوار کناری در اجرای بعدی نرم‌افزار شوید. برای انجام این کار به منوی Edit مراجعه کرده و گزینه Preferences را انتخاب کنید.

    در ادامه از سمت چپ گزینه Documents را انتخاب کرده و از میان گزینه‌های به‌نمایش درآمده در سمت راست، علامت چک‌مارک مربوط به گزینه Remember current state of Tools Pane را فعال کنید.

    با کلیک روی OK تغییرات را ذخیره کرده و با بستن و اجرای مجدد نرم‌افزار مشاهده خواهید کرد که نمایش نوار کناری به‌طور پیش‌فرض غیرفعال شده است.

    منبع:jamejamonline.ir


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 5 اسفند 1395 -21:18 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 28