احمد فیکس

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 303 | نویسنده : |

پاوربانک چیست؟
قبل از اینکه به دلایل اینکه هر کس باید یک پاوربانک در زندگی خود داشته باشد ، بپردازم ، ابتدا می خواهم نگاهی بیاندازم به اینکه پاور بانک چیست و برای چه کاربردی استفاده می شود. پاور بانک ها مداری دارند که جریان برق را کنترل می کند و امکان ذخیره برق را فراهم می کند که بعداً دستگاه های شما را از طریق USB شارژ می کند. یک پاور بانک انواع دستگاه ها را شارژ می کند و ظرفیت های مختلفی دارد.


برای استفاده در محل کار


اگر در مکانی مثل من کار می کنید و هیچ محل فروش در منطقه محل کار شما وجود ندارد اما اجازه استفاده از تلفن خود را دارید یک پاوربانک مفید خواهد بود. وقتی در شغلی کار می کنید که ممکن است در بین مشاغل کمی خرابی داشته باشد ، ممکن است خود را بیشتر سرگرم کنید و تلفن های هوشمندی که امروزه از آن استفاده می کنید ، می توانند به راحتی عمر باتری را سریع تخلیه کنند. این ممکن است پیش از تصمیم شما برای دستیابی به پاور بانکی که می تواند تلفن شما را در جایی که شارژ از طریق پریز برق سنتی شارژ نیست ، مشکلی ایجاد کرده باشد.


برای استفاده در مدرسه


در دبیرستان یا مهمتر از همه در دانشگاه که پشت میز نشسته ایم ، احساس می کنیم که به شدت به برق برای شارژ دستگاه احتیاج داریم و وقتی به پریز برق دسترسی نداریم ، چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ پاور بانک برای تلفن های هوشمند به شما امکان می دهد تقریباً هر دستگاهی را از طریق کابل USB شارژ کنید و بسته به نوع پاور بانکی که دریافت می کنید ، می توان چندین بار دستگاه خود را شارژ کرد. اکنون ، به یاد داشته باشید که اجازه ندهید دستگاه های شما توجه شما را از همه یادگیری ها و دانش های مهم اطراف شما پرت کنند!


برای استفاده در بیرون


بسیاری از ما همیشه در حال حرکت هستیم ، به طور مداوم در حال حرکت خود را متوجه می شوید که با استفاده از دستگاه های خود زمان بیشتری را هنگام انتظار سپری می کنید و این باعث شارژ باتری می شود. برای کسی که همیشه برای سرگرمی یا انجام کارهای لحظه آخری به فناوری موبایل متوسل می شود ، هیچ چیز بدترین حالت این نیست که دستگاه باتری کم داشته باشد و راهی برای شارژ آن هنگام حرکت داشته باشد ، یک نجات دهنده خواهد بود. پاوربانک ها یکی برای شارژ دستگاه شما در حال حرکت ، نگه داشتن تجارت شما یا بازی درست در نوک انگشتان شما هستند و برخی چندین بار دستگاه را شارژ می کنند.


رسانه های اجتماعی


اکنون این دلیل به دلیل فوق مربوط می شود زیرا بیشتر رسانه های اجتماعی اکنون یک روز در حال حرکت هستند اما برای آن دسته از معلمان شبکه های اجتماعی مهم خواهد بود و از دست دادن یک عکس یا گرفتن یک لحظه از فیلم به دلیل خاموش شدن باتری می تواند ویرانگر باشد. بسیاری از جمله من در شرایطی قرار گرفته اند که تلفن شما در آستانه مرگ است ، شما می خواهید یک عکس با کیفیت برای TWITTER ، FACEBOOK یا PINTEREST یا در وسط ضبط یک فیلم مهم برای کانال YOUTUBE خود ضبط کنید و نه اکنون دوربین می میرد همراه داشتن پاوربانک می تواند دستگاه شما را فقط در چند دقیقه آخر بسیار مهم شارژ کرده و از ضبط محتوای مورد نیاز اطمینان حاصل کند!

دوام و راحتی


پاوربانک ها با باتری های لیتیوم ساخته شده اند که در صورت خرید ظرفیت بالا ، حداکثر خروجی را پس از 500 بار شارژ به شما می دهند ، می توانید لپ تاپ خود را به راحتی شارژ کنید که برای تاجران / زنان در حال حرکت بسیار مهم است و بیشتر آنها را می توانید با قیمت های کاملا مقرون به صرفه خریداری کنید فدای کیفیت. پاوربانک ها به اندازه کافی کوچک هستند که در کوله پشتی چمدان ، چمدان و جیب شما جای می گیرند که این امر باعث راحتی شما در سفر می شود.

برای خرید انواع پاوربانک اصل به سایت امگا باتری مراجعه کنید.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 27 ارديبهشت 1400 -12:38 نظرات()
بازدید : 315 | نویسنده : |

لباس یکی از سه نیاز اساسی زندگی است ، زیرا به گرم نگه داشتن بدن انسان کمک می کند ، همچنین از آب و هوای سخت محافظت می کند و به ظاهر مد روز کمک می کند. امروزه کودکان به بخشی از مشتریان صنعت پوشاک تبدیل شده اند. توجه زیادی به لباس کودکان و چگونگی طراحی آنها برای راحتی بهینه لباس پوشان جلب شده است. این سطح ، سطح جدیدی از مراقبت و طراحی های منحصر به فردی است که در دنیای لباس کودکان دیده می شود.

برای خرید پوشاک بچه، سایت نی نی مد بهترین گزینه می باشد.


اگرچه در سال های گذشته ، والدین فقط لباس فرزندان خود را از جنبه های عملکردی زندگی خود تلقی می کردند و آن را به عنوان قطعه ای که برهنگی کودک را پوشانده و از هوای بد محافظت می کند ، در نظر می گیرند. با این حال ، در حال حاضر ، خواسته های زیادی نسبت به لباس پوشیدن کودکان با روش های شیک تر و بهم ریختن لباس های مطابق با والدین آنها وجود دارد. علاوه بر این ، تمرکز توسعه دهندگان مد بیشتر در دنیای مردان و زنان متمرکز شده است. جدا از این ، فقط بخش کوچکی از فروشگاه های مد به لباس بچه ها اختصاص یافته است و فروشگاه شیک تعداد کمی است.

با این حال ، با افزایش تقاضا برای مد بچه ها و رشد مداوم مد کودکانه ، چندین مارک در تلاشند تا یک خط مد جدید ایجاد کنند که متناسب با نیازهای کودک باشد. دسته های جدید بچه ها که در گذشته هرگز وجود نداشته اند ، به تدریج از مارک های مختلف پارچه ای شکل گرفته اند. طراحان همچنین یاد گرفته اند که راحتی و دوام لباس کودکان را بخاطر داشته باشند زیرا دسته های مختلفی برای لباسها وجود دارد ، به سادگی مد جدید برای بچه ها تمرکز کنند.

طبقه بندی کودکان براساس محدوده سنی
کودکان به صورت مرحله ای رشد می کنند و هر وقت در دایره سنی گفته شده قرار بگیرند ، از همان الگوی عادت پیروی می کنند. از همه مهمتر ، لباس های مختلف متناسب با سن فعلی آنها وجود دارد که تولید یک اندازه مناسب برای کودکان را برای طراحان دشوار می کند. به طور کلی ، کودکان با توجه به سن آنها در نوزادان یا نوزادان ، کودکان نوپا و کودکان دسته بندی می شوند. این طبقه بندی سنی به والدین آنها کمک می کند تا انواع لباسی را که متناسب با آنها باشد انتخاب کنند و اینکه چقدر از بدن آنها محافظت می کند ضمن اینکه آنها را مد می کند.

نوزاد
این سن برای نوزادانی است که کمتر از دو سال دارند و آنها بیشتر در حال خزیدن یا تلاش برای لمس چندین چیز در خانه هستند. اصولاً لباس آنها در رده های 3 ، 6 ، 12 ، 18 و 24 ماه است. یکی از موارد قابل توجه در محدوده سنی این است که سر آنها به اندازه کافی قوی نیست تا بتواند روی گردن بایستد. با این حساب ، لباسی که برای کودکان در این سن و سال انتخاب می کنید باید دارای گردن باز باشد ، در حالی که باید مواد متناسب با شرایط آب و هوایی را نیز انتخاب کنید. این بدان معنی است که شما باید لباس ضخیم یا لباس نازک را انتخاب کنید ، و گاهی اوقات آنها باید مواد سبک و سبک باشند.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 27 ارديبهشت 1400 -12:0 نظرات()
بازدید : 317 | نویسنده : |

نگران هستید که کودک نوپای شما قصد دارد این مداد رنگی ها را به عنوان میان وعده بعدی خود اشتباه کند؟ این مداد شمعی 100٪ دست ساز موم زنبور عسل از مواد طبیعی و غیر سمی ساخته شده و از رنگدانه های رنگی درجه یک مواد غذایی استفاده می کند بنابراین اگر کودک کوچک شما لقمه ای ایجاد کند نگران نخواهید شد. آنها همچنین بسیار گسترده هستند ، به این معنی که گرفتن آنها آسان است و شکستن آنها سخت است.
نقاشی با انگشت یکی از آداب و رسوم کودکی است و لذت خالص تماشای این که برای اولین بار کوچولوی شما این کار را انجام می دهد ، مطمئناً ارزش آشفتگی را دارد. (خوشبختانه این رنگ ها قابل شستشو هستند ، بنابراین خیلی بد نخواهد بود!) این مجموعه دارای سه رنگ اصلی است و کودک نوپای شما دوست دارد ببیند که چگونه رنگ ها برای ایجاد رنگ های جدید ترکیب می شوند.
فریب ظاهر اساسی این تخته سه تایی مدرن چوبی را نخورید - این خانه هنوز هم شامل همه چیزهایی است که کودک کوچک شما سالها برای نقاشی ، طراحی و خلق کردن نیاز دارد. با دو بوم - یک تخته سیاه و یک تخته سفید - همه از کودکان نوپای جوان گرفته تا بچه های بزرگتر آن را دوست دارند. حتی سبک و تاشو است بنابراین می توان آن را به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کرد. فقط بخاطر داشته باشید که مواد افزودنی مانند کاغذ تخته دوزی ، گچ ، نشانگر تخته سفید و رنگ همه به صورت جداگانه به فروش می رسند.
اگر به دنبال روشی مناسب برای معرفی کودک نوپای خود به هنر هستید ، این مجموعه انتخاب مناسبی است. این شامل لوازم هنری ساده مانند مداد رنگی ، دستمال کاغذی ، قاب کلاژ و برچسب هایی است که همه آنها به شش "بوم" چند رنگ حیوانات متصل می شوند. برای سرگرمی بدون ظرف غذا یا برای مسافرت بسیار مناسب است.
دوست دارید نقاشی کنید اما از تمیز کردن متنفر هستید؟ جواب این چوب های رنگی بدون خرابکاری و کاربرد آسان است. نگه داشتن بشکه های پهن برای دستهای ریز آسان است و رنگهای پررنگ و پررنگ در یک ثانیه به آرامی خشک می شوند و برای پایان بدون لکه خشک می شوند. حتی می توانید آنها را مخلوط کنید تا رنگ های بیشتری ایجاد شود.
مناسب برای مسافرت ، رستوران یا هرجای دیگر که اصرارهای خلاقانه ای در شما ایجاد می کند ، این چوب های مومی خم شونده و غیر سمی فقط گزینه مناسبی برای مشغول نگه داشتن دست های کوچک و الهام بخشیدن از ذهن های کوچک هستند. آنها همچنین 100٪ قابل استفاده مجدد هستند - آنها نمی شکنند ، خم نمی شوند یا چسبندگی خود را از دست نمی دهند. ما عاشق تماشای همه شکل های سرگرم کننده ای هستیم که کودکان نوپا می توانند فکر کنند. آنها حتی برای آموزش حروف و اعداد عالی هستند.
اگر چشمانتان را ببندید و به دوران کودکی خود فکر کنید ، شرط می بندیم که می توانید آن بوی برجسته Play-Doh را بخاطر بسپارید - و ساعت های زیادی را که برای هل دادن ، خرد کردن و فشردن این خاک رس قابل استفاده مجدد به هر چیز و هر آنچه تصور می کردید ، سپری کردید. Play-Doh نه تنها سرگرم کننده است ، بلکه به کودکان نوپا کمک می کند تا قدرت دست و انگشتان را ایجاد کنند ، که در نهایت منجر به مهارت های حرکتی خوب می شود. ما دوست داریم که برای سرگرمی بیشتر آن را با این ابزار چوبی Creative Dough Playset جفت کنیم. و اگر به دنبال یک جایگزین ارگانیک هستید ، این خمیر دو بسته سبز اسباب بازی را امتحان کنید.

https://niniparseh.com/product-category/%d8%aa%d8%b2%d8%a6%db%8c%d9%86%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/


می پسندم نمی پسندم

شنبه 27 ارديبهشت 1400 -11:2 نظرات()
بازدید : 311 | نویسنده : |

برای خیلی از هموطنا این سوال پیش میاد که: بهترین موقع سال برای سفر به قشم چه ماهیه؟ البته این سوال کمی پیچیدس. بهترین موقع برای چه کاری؟ برای خرید از قشم؟ برای گشت و گذار و دیدن جاذبه های گردشگری؟ یا شنا؟

آب و هوا و دمای قشم در طول سال متغیره و این تفاوت آب و هوایی روی گردشگری هم تاثیر می‌ذاره. مثلا چون بیشتر (همه) جاذبه های گردشگری قشم طبیعی رو روباز هستن، برای گشت و گذار گرمای هوا ممکنه شما رو اذیت کنه.

از یه طرف درسته که تو پاییز و زمستون هوا برای گردش خوبه، اما آب دریا برای شنا سرده. البته نه اونقدر که نتونید پاتون رو تو آب بزنید.

چون تو فصول گرم سال مسافر کمتره، شاید فروشنده‌ها تخفیف بیشتری قائل بشن. از این نظر فصول گرم بهتره. (البته اگر نمی‌خواید پوشاک گرم بخرید!)

یه مورد دیگه هم البته اقامته. بالاخره شما تو سفر به قشم باید شب رو یه جا بمونید. برای اقامت هم شما چهارتا انتخاب دارید: هتل، سوئیت، اقامتگاه بوم گردی و چادر. هزینه رزرو هتل و سوئیت به میزان مسافر بستگی داره و میزان مسافر هم به آب و هوا.

پس اگر قصد سفر به قشم رو دارید، اول هدفتون رو مشخص کنید و ببینید اولویتاتون چیه. مثلا ببینید قصدتون خریده یا گردش. اگر قصدتون گردشه، می‌خواید چادر بزنید یا ترجیح می‌دید که هتل رزرو کنید. یا موارد دیگه.

با در نظر گرفتن نکات بالا ما بهترین مواقع رو براتون مشخص می‌کنیم. اگر شما در زمینه خرید یا گردشگری  در قشم تجربه‌ای دارید که دوست دارید با ما و هموطنای دیگه به اشتراک بذارید و فکر می‌کنید به درد بقیه می‌خوره، معطل نکنید و تو قسمت نظرات با ما درمیون بذارید.

در مورد بهترین موقع برای خرید از قشم هم باید بگیم به طور کلی هر موقعی. بذارید این موضوع رو از دو جنبه بررسی کنیم:

۱- آب و هوای قشم

ساده بگیم این مورد تاثیر نداره! (نه کاملا اما خب تاثیرش خیییلی کمه). آب و هوای قشم تو فصول مختلف سال با هم فرق می‌کنه. گرمای هوا حدودا از اواسط فروردین شروع می‌شه تا اواسط شهریور (بعضی شب‌ها هوا خوبه). از اوسط شهریور هم کم کم هوا شروع می‌کنه به خنک شدن. با وجود اینکه توی بهار و تابستون هوا گرمه، اما اکثر مراکز خرید قشم رو بسته هستن و سیستم تهویه خوبی دارن. تنها استثنا البته بازار قدیم قشم و بازار قدیم درگهان هستن. با این حال فروشگاه‌های این دو بازار به خاطر روشن بودن مداوم کولر خنک هستن و مشکل چندانی نخواهید داشت.

پس به طور کلی اگه قصدتون از سفر به قشم، خریده، زیاد نگران آب و هوا نباشید.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 26 ارديبهشت 1400 -18:58 نظرات()
بازدید : 336 | نویسنده : |

سیگار الکترونیکی چیست؟
سیگارهای الکترونیکی دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند. اکثر آنها باتری ، عنصر گرمایشی و مکانی برای نگهداری مایعات دارند.

اگر نیاز به خرید سیگار الکترونیکی دارید سایت ویپرزکو بهترین گزینه می باشد.
سیگارهای الکترونیکی با حرارت دادن مایعی که معمولاً حاوی نیکوتین است - داروی اعتیاد آور در سیگارهای معمولی ، سیگارهای برگ و سایر محصولات توتون و تنباکو - و سایر مواد شیمیایی که به ساختن آئروسل کمک می کنند ، آئروسل تولید می کنند. کاربران این آئروسل را در ریه های خود استنشاق می کنند. در هنگام بیرون آمدن کاربر از هوا ، افراد بیننده می توانند در این آئروسل نفس بکشند.
سیگارهای الکترونیکی با نام های مختلفی شناخته می شوند. آنها گاهی اوقات "سیگارهای الکترونیکی" ، "قلیان های الکترونیکی" ، "مود" ، "قلم های خودکشی" ، "بخارها" ، "سیستم های مخزن" و "سیستم های الکترونیکی تحویل نیکوتین (ENDS)" نامیده می شوند.
بعضی از سیگارهای الکترونیکی به شکل سیگارهای معمولی ، سیگار برگ یا لوله درست می شوند. برخی شبیه قلم ، کارت حافظه USB و سایر موارد روزمره هستند. دستگاه های بزرگتر مانند سیستم های مخزن یا "حالت" ، دیگر محصولات توتون و تنباکو نیستند.
استفاده از سیگار الکترونیکی را گاهی اوقات "بخار کردن" می نامند.
برای رساندن ماری جوانا و سایر مواد مخدر می توان از سیگارهای الکترونیکی استفاده کرد.
در آئروسل سیگار الکترونیکی چیست؟
آئروسل سیگار الکترونیکی که کاربران از دستگاه تنفس می کنند و بازدم می توانند حاوی مواد مضر و بالقوه مضر باشد ، از جمله:

نیکوتین
ذرات فوق ریز که می توانند در اعماق ریه ها استنشاق شوند
طعم دهنده ای مانند دی استیل ، ماده شیمیایی مرتبط با یک بیماری جدی ریوی
ترکیبات آلی فرار
مواد شیمیایی سرطان زا
فلزات سنگین مانند نیکل ، قلع و سرب 1
برای مصرف کنندگان دشوار است بدانند که محصولات سیگار الکترونیکی حاوی چیست. به عنوان مثال ، برخی از سیگارهای الکترونیکی که حاوی صفر درصد نیکوتین هستند ، حاوی نیکوتین هستند


می پسندم نمی پسندم

شنبه 26 ارديبهشت 1400 -13:11 نظرات()
بازدید : 290 | نویسنده : |

بازدید های رفرال یا همان بازدید های ارجاعی، بازدید هایی هستند که توسط کاربران اینترنت، از طریق یک وب سایت دیگر، وارد سایت شما شده اند.برای مثال وقتی روی بنر و تبلیغ شما که در سایت دیگری قرار دادید، کلیک می شود، یک ورودی ارجاعی یا رفرال محسوب می شود. بیشترین کاربرد و مزیت ورودی های رفرال، هنگامی است که روی بک لینک های شما کلیک می شود.

وقتی روی بک لینک های شما کلیک می شود، گوگل متوجه طبیعی بودن بک لینک می شود و در نتیجه بک لینک های شما به شکل مثبتی موثر واقع می شود. البته شاخص های زیادی برای تاثیر گذاری هر بک لینک وجود دارد.اما امروزه با آخرین اپدیت های گوگل، میزان کلیکی که روی بک لینک می شود، یکی از برجسته ترین شاخص هایی است که گوگل در اعتبار یک بک لینک، محاسبه می کند.
در نتیجه شما با خرید سرویس ورودی رفرال، می توانید تاثیر لینک سازی های خود را چند برابر کنید و بهترین نتیجه را از زحمات و هزینه هایی که برای لینک سازی وب سایت خود کردید، به دست آورید.


چه زمانی باید برای بک لینک های خود کلیک بخریم؟
شما هر زمانی می توانید برای افزایش کلیک روی بک لینک های خود اقدام کنید اما بهترین زمان برای خرید کلیک روی بک لینک ها زمانی هست که به تازگی بک لینک ها ایجاد شده اند.برای مثال وقتی از سایتی ریپورتاژ تهیه می کنید، بهتر است از همان ابتدا که ریپورتاژ شما درج می شود به مدت دو هفته الی یک ماه، برای آن ها کلیک واقعی تهیه کنید.چون در حالت واقعی، کسی روی لینک شما در سایتی که ریپورتاژ گرفته اید، کلیک نمی کند! بلکه صرفا گوگل وجود لینک شما را در ان سایت تشخیص می دهد.وقتی روی لینکی کلیک می شود نشان دهنده واقعی بودن و کاربردی بودن ان است و گوگل توسط خدمات Service Provider ها می تواند تشخیص دهد که شما از چه سایتی ورودی ارجاعی داشتید و به این ترتیب متوجه می شود که روی بک لینک شما کلیک شده است و این باعث چند برابر کردن اثر بک لینک شما می شود.البته فراموش نکنید، تاثیر گذاری بک لینک به موارد زیادی وابسته است که یکی از فاکتور های قدرتمند موثرتر کردن بک لینک، کلیک شدن و دریافت ترافیک از آن است.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اثر بک لینک ها و لینک بیلدینگ، به آموزش لینک بیلدینگ در سئوروز مراجعه کنید.

ورودی ارجاعی حاصل از کلیک روی بک لینک های شما، ضریب دهنده اثر بک لینک های شماست
فرض کنید شما یک ریپورتاژ تهیه می کنید به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان.شما تنها با ۲۰ هزار تومان می توانید اثر این ریپورتاژ را چند برابر کنید و به این ترتیب با مبالغ بسیار کم، در هزینه های لینک بیلدینگ و Off-Page SEO خود صرفه جویی می کنید.نکته مهم طبیعی بودن بازدید هاست که تمام ویژگی های بازدید طبیعی اعم از IP و ISP ها و مرورگر ها و دستگاه های مختلف را داشته باشد و کاربر بعد از کلیک روی بک لینک شما، روی صفحات داخلی شما هم کلیک کند و ماندگاری مناسبی داشته باشد که اصل رضایت کاربر، حفظ شود.


برای افزایش کلیک روی بک لینک ها، در بازدیدیار ثبت نام کنید و اقدام به ثبت سفارش کلیک روی بک لینک یا بازدید ارجاعی نمایید.همچنین می توانید از خدمات خرید بازدید سایت و خرید بازدید گوگل که همه این موارد در بهبود رتبه الکسا موثر است اقدام نمایید.خبر خوش این است که بازدیدیار سرویس جدیدی برای اینستاگرام ارائه کرده است که از طریق بخش خرید فالوور می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
 

می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 25 ارديبهشت 1400 -16:19 نظرات()
بازدید : 322 | نویسنده : |


جریان از طریق سنسور باعث گرم شدن می شود: به عنوان مثال ، جریان حس 1 میلی آمپر از طریق یک مقاومت 100 اهم 100 میکرووات گرم تولید می کند. اگر عنصر سنسور نتواند این گرما را پراکنده کند ، دمای بالای مصنوعی را گزارش می دهد. این اثر را می توان با استفاده از یک عنصر حسگر بزرگ ، یا با اطمینان از تماس گرمایی مناسب با محیط خود کاهش داد.

برای خرید سنسور pt100 بدون شک شرکت پایاسنس بهترین گزینه می باشد.

با استفاده از جریان حس 1 میلی آمپر سیگنال فقط 100 میلی ولت ایجاد می شود. از آنجا که تغییر مقاومت برای یک درجه سانتیگراد بسیار ناچیز است ، حتی یک خطای کوچک در اندازه گیری ولتاژ روی سنسور خطای بزرگی در اندازه گیری دما ایجاد می کند. به عنوان مثال ، یک خطای اندازه گیری ولتاژ 100 میکرو ولت خطای 0.4 درجه سانتی گراد را در خواندن دما ایجاد می کند. به طور مشابه ، یک خطای 1 میکرو آمپر در جریان حس خطای دمای 0.4 درجه سانتی گراد را ایجاد می کند.

به دلیل سطح سیگنال پایین ، مهم است که هر کابل را از کابل های الکتریکی ، موتورها ، تابلوها و سایر دستگاه هایی که ممکن است نویز الکتریکی منتشر کنند ، دور نگه دارید. استفاده از کابل غربال شده ، در حالی که صفحه در انتهای آن قرار دارد ، می تواند به کاهش تداخل کمک کند. هنگام استفاده از کابل های طولانی ، لازم است که بررسی کنید آیا تجهیزات اندازه گیری توانایی کنترل مقاومت کابل ها را دارند. اکثر تجهیزات می توانند تا 100 اهم در هسته را تحمل کنند.

انتخاب سنسورهای PT100
نوع پروب و کابل باید متناسب با کاربرد با دقت انتخاب شود. موضوعات اصلی دامنه دما و قرار گرفتن در معرض مایعات (خورنده یا رسانا) یا فلزات است. واضح است که اتصالات لحیم کاری عادی روی کابل ها نباید در دمای بالاتر از 170 درجه سانتیگراد استفاده شود.

تولید کنندگان سنسور طیف گسترده ای از سنسورها را مطابق با BS1904 کلاس B (DIN 43760) ارائه می دهند: این سنسورها با دمای 0.3 درجه سانتی گراد در 0 درجه سانتیگراد ارائه می دهند. برای افزایش دقت ، حسگرهای کلاس BS1904 A (15 0.15 C) یا دهم DIN ((0.03 درجه سانتی گراد). شرکت هایی مانند ایزوتک می توانند استانداردهایی را با دقت 0.001 درجه سانتی گراد ارائه دهند. لطفاً توجه داشته باشید که این مشخصات دقت فقط به سنسور مربوط می شود: لازم است هر خطایی در سیستم اندازه گیری نیز اضافه شود.

استانداردهای مرتبط IEC751 و JISC1604-1989 هستند. IEC751 کد نویسی کابلهای سنسور PRT را نیز تعریف می کند: یک یا دو سیم متصل به یک انتهای سنسور قرمز و یک یا دو سیم در انتهای دیگر سفید هستند.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 24 ارديبهشت 1400 -23:27 نظرات()
بازدید : 273 | نویسنده : |

برای خرید کلایمر دست دوم با تهران کلایمر در تماس باشید.

کلایمر بهترین جایگزین داربست می باشد که از هر لحاظ از داربست بهتر می باشد.

شما می توانید بهترین کلایمر های صفر یا دست دوم در حد صفر را که توسط تهران کلایمر به فروش می رسد را بخرید.

کلایمر های دست دوم تهران کلایمر اگر نیاز به تعمیر داشته بودند توسط افراد متخصص تهران کلایمر تعمیر شده اند و همگی در حد صفر می باشند.

برای خرید کلایمر دست دوم با شماره ای 09121172669 - 09126188629 در تماس باشید.

کلایمر های معلق

داشتن سازه ای برای رسیدن به ارتفاعات از روزگار های قدیمی جزو نیاز های جوامع مختلف بوده تا اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و تخریب شهر ها این نیاز بیشتر احساس شد تا مهندسین با طراحی های خود تلاش کردن سرعت،دقت و هزینه کار در ارتفاعات را کاهش دهند و بهترین ایده استفاده از داربست ها بود.

داربست ها سازه های فولادی در عصر جدید که انواع مختلف دارند و هر یک برای فضا های خاص طراحی شده اند در گذشته از داربست های چوبی نیز استفاده میشده اما دیگر جایی برای داربست های چوبی در میان نظرات مهندسین ندارد.

 

به طور کلی داربست ها به سه نوع داربست های محافظت شده ،داربست های معلق و دیگر داربست ها تقسیم میشوند.

در این مطلب سعی خواهیم کرد در مورد داربست های معلق توضیحاتی بدهیم.

سیستم کلایمر معلق:

 شامل یک سکوی کاری است که از یک سازه بالایی آویزان است.

این داربست های معلق به طور معمول از چهار طرف با طناب پشتیبانی می شوند. با این وجود می توان از سایر ابزارها مانند زنجیرهای فلزی نیز استفاده کرد.

 سیستم کلایمر معلق: 

در شرایطی که سازه های بلند درگیر هستند ایده آل است. راه اندازی سیستم داربست معمولی هنگام کار بر روی سازه ای بسیار بلند دشوار است. علاوه بر این ، از نظر زمان ، پول و انرژی نیز هزینه بر است.

در چنین حالتی ، راه اندازی یک سکوی معلق ، مانند داربست مرحله تاب ، یک راه حل عاقلانه و مقرون به صرفه است.

اگر به دسترسی سریع و آسان به ساختمانها و سازه های بلند نیاز دارید ، داربست معلق با انرژی الکتریکی دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید.

این داربست انعطاف پذیر است که می تواند از 3 فوت به 72 ارتقا یابد ، حتی در صورت لزوم بیشتر.

علاوه بر این ، این یک سکوی سبک است که می تواند به راحتی از یک ساختار سقفی معلق شود.

 گرچه سبک هستند  اما می تواند بارهایی تا 1500 پوند را حمل کند. سرعت یکی دیگر از مزایای مهم داربست مرحله چرخش با قدرت است - می تواند به سرعت پرسنل و مواد را با سرعت 35 فوت در دقیقه حرکت دهد.

علاوه بر این ، کارگران می توانند از رکاب در لبه های داربست مرحله چرخش برای راه رفتن استفاده کنند بنابراین طول واقعی سکو را افزایش می دهند.

کلایمر معلق / کلایمر مرحله چرخش

اسپایدر پیشگام سیستم داربست معلق است و بیش از شش دهه پیش طراحی و ساخت این تجهیزات را آغاز کرد.

آنها با تولید و تطبیق محصولات داربست معلق خود متناسب با نیازهای بازار در حال تغییر چتر خود را گسترش داده اند. از این رو ، آنها همچنان بازار داربست های معلق را هدایت می کنند.

عنکبوت با ارائه گزینه های فروش و اجاره از 25 مکان در آمریکای شمالی و جنوبی ، مشتریان خود را راضی نگه می دارد.

سیستم کلایمر معلق دارای هشت نوع است که داربست مرحله نوسان دو نقطه ای قابل تنظیم محبوب ترین است.

کلایمر سیستم تعلیق یکی دیگر از اصطلاحات رایج این سیستم داربست معروف است که در پروژه های پشت بام و نصب صنعتی گزینه ای بسیار مقرون به صرفه و انعطاف پذیر است.

اگرچه در این مقاله انواع مختلف و اجزای سیستم های داربست معلق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

داربست مرحله تاب در هر انتهای سکوی خود کابل / سیم متصل به آویز / رکاب دارد.

این کابل ها از داربست معلق پشتیبانی می کنند.

از موتور الکتریکی برای بالا بردن یا پایین آمدن سکو با توجه به شرایط موجود استفاده می شود.

اگرچه می توان آنها را به روش های مختلف برای اهداف مختلف پیکربندی کرد ، اما معمولاً داربست های معلق مرحله ای در نوسانات توسط شرکت هایی استفاده می شوند که در بازسازی نمای سازه های بلند مرتبه مشارکت دارند.

خرید کلایمر دست دوم در تهران

انواع کلایمر معلق

دو نقطه ای (مرحله نوسان)

مرحله چرخش متداول ترین نوع داربست معلق است. توسط کابلها یا طنابهایی که به رکابهای هر طرف سکو متصل شده اند ، از یک ساختار بالایی معلق می شود. اگرچه به طور معمول در واشرهای پنجره ای استفاده می شود ، اما نقش اصلی را در ساخت و سازهای بلند دارد.

یک مرحله تاب که به نمای خارجی ساختمان متصل است ، یک دید معمول برای عابران پیاده و رانندگان در یک شهر شهری است.

سوارکاری

داربست Catenary نوعی داربست معلق است که متشکل از یک سکوی کاری است که توسط دو طناب موازی و افقی پشتیبانی می شود. این طناب ها به اعضای سازه ای ساختمان مانند تیرها و ستون ها متصل می شوند.

کارکنان شاغل در اجاره باید برای جلوگیری از حوادث خطرناک مجهز به سیستم شخصی برای سقوط باشند.

شناور (کشتی)

شناور یا کشتی یک داربست معلق است که متشکل از یک سکو است که بر روی دو حامل موازی قرار گرفته است.

یک کشتی با کمک طناب هایی با طول ثابت از یک سازه هوایی آویزان می شود.

برخی از الزامات ایمنی را باید هنگام کار با شناور در خاطر داشته باشید:

حاملانی که از یک سکو پشتیبانی می کنند باید حداقل شش اینچ از هر دو طرف امتداد داشته باشند.

کارکنانی که روی شناور کار می کنند باید مجهز به سیستم دستگیری سقوط شخصی باشند تا از حوادث خطرناک جلوگیری کنند.

داخلی آویزان

اینها شبیه داربست شناور هستند. تنها تفاوت این است که یک شناور از یک تیر یا ستون آویزان است ، در حالی که داخلی آویزان از دو عضو ساختاری جداگانه معلق است.

چند سطحی

همانطور که از نام آن مشخص است ، این نوع داربست از چندین سطح در ساختار داربست تشکیل شده است.

هر یک از سیستم عامل ها در هر یک از سطوح بر روی رکاب های معمولی قرار گرفته است. این نوع داربست از نظر صرفه جویی در وقت و هزینه مفید است. بسیاری از کارگران می توانند همزمان در سطوح مختلف سازه روی یک داربست کار کنند.

چند نقطه ای

چند نقطه قابل تنظیم است که این داربست معلق شامل سکو (های) است که در بیش از دو نقطه از ساختار بالاسری معلق است. یک داربست قابل تنظیم چند نقطه ای مجهز است که می توان ارتفاع را با توجه به نیاز پروژه تنظیم کرد.

هنگام کار با داربست قابل تنظیم چند نقطه باید چند مورد ایمنی را در نظر داشته باشید: آنها را باید از قلاب ها ، اجاق های فلزی ، بندهای طناب سیم ، براکت ها یا سایر وسایل با دوام آویزان کرد. دو یا چند داربست نباید با هم پل شوند ، مگر اینکه طرح آنها باعث پل زدن شود.

اگر از پل استفاده نکنید ، سکوها از طریق پلها فقط در یک ارتفاع هستند می توانند متصل شوند.ش

تک نقطه ای قابل تنظیم

این نوع کلایمر معلق از سکویی تشکیل شده است که فقط با یک طناب از یک سازه بالایی آویزان است.

یک کلایمر قابل تنظیم با یک نقطه طراحی شده است تا در صورت لزوم ارتفاع کم یا زیاد شود.

این نوع داربست ها اغلب توسط کارگرانی که پنجره ها را شستشو و تمیز می کنند ، در خارج از یک ساختمان بلند مشاهده می شوند.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 11 ارديبهشت 1400 -1:8 نظرات()
بازدید : 321 | نویسنده : |

ا                       

 

 

 

 

 

 

 

گر نگاهی به تاریخچه فتوشاپ بیاندازیم می‌بینیم که در ابتدا برای ویرایش عکسجهت چاپ روی کاغذ طراحی‌شده بود اما به‌مرور زمان و رفته‌رفته و با بیشتر شدن کارهای مربوط به امور گرافیکی کاربرد فتوشاپ نیز هم‌زمان برابر با این نیازها بیشتر و بیشتر شد .

 فتوشاپ يك برنامه ي گرافيكي( دو بعدي و پيكسلي) براي طراحي و ويرايش تصاوير است که سازنده ی آن شرکت ادوب میباشد

به كلمه ي طراحي دقت كنيد چون با فتوشاپ علاوه بر ويرايش تصاوير موجود كه بيشتر كارايي آن است مي توان طرحي را از صفر ايجاد كرد.

علت معروف بودن این نرم افزار  

 

فتوشاپ يك نرم افزار اصيل و در عين حال به روز است. از گذشته تا به حال، اكثر يا مي توان گفت همه ي ويرايشگران تصاوير اعم از عكاسان، طراحان، گرافيست ها، هنرمندان، دانشجويان و ... از فتوشاپ در طراحي يا ويرايش عكس هاي خود استفاده كرده اند. به همين دليل نرم افزار فتوشاپ اينقدر محبوب شده است تا جايي كه وقتي مي خواهيم بگوييم يك عكس دستكاري شده است، مي گوييم فتوشاپي است.

 

فتوشاپ  يك نرم افزاری است که با عكس هاي پيكسلي كار مي كند و اگر حتی يك عكس برداري در آن وارد كنيد، آن را به پيكسلي تبديل مي كند.

تصاوير دو نوع هستند

پيكسلي و  برداری

کاربرد های گرافیک

 در طراحی گرافیک دیجیتال به وسیله ی این نرم افزار میتوان تصاویری خلاقانه را با ابزار های بیشمار و حرفه ای فتوشاپ طراحی کرد و در زمینه های مختلف مانند طراحی بنر و پوستر تبلیغاتی، طراحی بسته بندی محصولات، ایجاد تایپوگرافی، طراحی جلد کتاب و.. به نمایش گذاشت. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 26 فروردين 1400 -1:47 نظرات()
بازدید : 320 | نویسنده : |

بروزرسانی PUBG Mobile 0.21.0 قبلاً سرورها را تحت تأثیر قرار داده است و بازیکنان می توانند این به روزرسانی را از فروشگاه Google Play نصب کنند. با این حال ، بازیکنانی که نمی توانند از Google Play به بازی دسترسی پیدا کنند ، می توانند از طریق پیوندهای بارگیری خارجی استفاده کنند. لینک های دانلود را می توانید در زیر پیدا کنید.
PUBG Mobile Lite به عنوان نسخه سبک تر PUBG Mobile که نیاز به سخت افزار کمتری دارد ، به گیمرهای سراسر دنیا معرفی شد. این بازی فقط حدود 600 مگابایت فضای ذخیره سازی را اشغال می کند و می تواند به صورت یکپارچه روی 1 گیگابایت RAM نیز اجرا شود. با این حال ، این بازی از Unreal Engine 4 استفاده می کند و از بسیاری جنبه ها با بازی اصلی متفاوت است. در نتیجه ترکیبی بی نظیر و در عین حال آشنا از بهترین تجربه نبرد رویال موبایل. در زیر PUBG Mobile Lite 0.21.0 را پیدا کنید: APK بارگیری از لینک مستقیم.


PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) یک بازی آنلاین چند نفره نبرد رویال است که توسط PUBG Corporation ، یکی از شرکت های تابعه شرکت بازی های ویدیویی Bluehole کره جنوبی ساخته و منتشر شده است. این بازی بر اساس مد های قبلی است که توسط Brendan "PlayerUnknown" Greene برای بازی های دیگر ساخته شده است ، با الهام از فیلم 2000 ژاپنی Battle Royale ساخته شده است و تحت هدایت خلاق Greene به یک بازی مستقل گسترش یافته است. در این بازی ، حداکثر یکصد بازیکن با چتر نجات به یک جزیره می روند و به دنبال سلاح و تجهیزات برای کشتن دیگران هستند در حالی که از کشته شدن خود جلوگیری می کنند. منطقه امن موجود در نقشه بازی با گذشت زمان کاهش می یابد و بازیکنان زنده مانده را به مناطق تنگتر هدایت می کند تا برخوردها را مجبور کنند. آخرین بازیکن یا تیم ایستاده در این مرحله پیروز می شود.

اگر میخواهید پابجی مود شده را نصب کنید حتما به لینک قبلی یه سری بزنید.

 


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 6 فروردين 1400 -15:49 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 28