احمد فیکس

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 286 | نویسنده : |

اگر بتوانید با شلوارهای تنگ دوچرخه بر موانع اجتماعی راه رفتن غلبه کنید، فواید این شلوارهای تنگ بسیار زیاد است. دلیلی وجود دارد که هر دوچرخه سوار رقابتی بزرگ در همه رشته ها از شورت دوچرخه سواری استفاده می کند. دوچرخه کوتاه و بالشتک داخلی آن که گوزن نامیده می شود، از راکب در برابر لرزش های شدید در برابر شرایط عادی جاده و خارج از جاده محافظت می کند. پوشیدن این شورت می تواند راحتی دوچرخه سواری شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. نشان دادن ران های قوی خود را می توان بستنی روی کیک در نظر گرفت


چگونه سایز لاستیک دوچرخه کوهستان را انتخاب کنیم؟

سایز لاستیک دوچرخه کوهستان کمی با سایر دوچرخه ها متفاوت است زیرا برای نصب آن باید معیارهای دیگری در نظر گرفته شود. امروزه اکثر دوچرخه های کوهستان به یکی از این 4 سایز که در زیر به آنها اشاره کرده ایم مجهز شده اند و باید بدانید که سایز اصلی تایر دوچرخه شما چقدر است تا برای آن لاستیک بخرید. اولین قسمتی که می توانید سایز لاستیک دوچرخه کوهستان خود را تعیین کنید قطر لاستیک است که یکی از متداول ترین روش هاست و امروزه در بازار در سایزهای 26، 27.5 و 29 اینچ موجود است. در قسمت دوم که ممکن است بسیاری از افراد از این روش اطلاعی نداشته باشند پس باید عرض لاستیک را بررسی کنید. این عدد برای لاستیک های بدون خستگی کوهستانی بر حسب میلی متر محاسبه می شود. مطمئن شوید که عدد سمت راست قطر و عدد سمت چپ عرض لاستیک باشد.


جالب است بدانید شرکت هایی که لاستیک های دوچرخه های آفرود یا کوهستان را عرضه می کنند، معمولا لاستیک هایی با عرض وسیع تری تولید و به بازار عرضه می کنند که اندازه آن حداقل حدود 2 تا 2.3 میلی متر است. همچنین هرچه لاستیک دوچرخه پهن‌تر باشد، تماس آن با زمین بیشتر می‌شود و اصطکاک بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد که باعث حواس‌پرتی کمتری در هنگام رانندگی می‌شود. اما به خاطر داشته باشید که هرچه اندازه و عرض لاستیک دوچرخه شما بزرگتر باشد، وزن کلی دوچرخه بیشتر است.

ویژگی های انواع لاستیک دوچرخه کوهستان چیست؟

هنگام خرید لاستیک با انواع مختلفی مواجه می شوید که به صورت جفتی به فروش می رسند و قطعا سردرگم خواهید شد. انجام دادن. اکنون زمان آن رسیده است که با ویژگی های بارز و خاص انواع لاستیک و تجهیزات دوچرخه کوهستان آشنا شوید. شایان ذکر است در صورتی که لاستیک مناسبی برای ترمز دوچرخه خود تهیه کنید برای شما دردسر ایجاد می کند پس حتما پس از خرید آن را در محل نصب کرده و عملکرد را ارزیابی نمایید.


به طور کلی، لاستیک های دوچرخه کوهستان دارای ردیف های عاج و محکم برای گرفتن زمین در هنگام سواری و حرکت به جلو هستند که با مکان هایی که قصد سفر دارید متفاوت است. اگر بیشتر اهل دوچرخه سواری در مراتع هستید و زیاد در مسیرهای صخره ای دوچرخه سواری نمی کنید، بهتر است یک لاستیک با عاج کوچک تهیه کنید زیرا دوچرخه های کوهستان کمترین مقاومت را در برابر چرخش دارند و می توانید به خوبی مانور دهید. در ادامه نکات مهمی که هنگام خرید باید بدانید را به اختصار به شما می گوییم. به یاد داشته باشید که لاستیک های دوچرخه کوهستان را به صورت مجموعه ای یا جفتی خریداری کنید، زیرا لاستیک های جلو برای کشش بیشتر در پیچ ها و لاستیک های عقب برای انتقال قدرت و کنترل بیشتر بهینه شده اند.

  • حفاظت سوپاپ
  • هماهنگی با سیستم ترمز
  • قرار دادن عاج در ردیف های منظم
  • قطر و عرض استاندارد و صحیح
  • تولید شده توسط یک شرکت معتبر
  • قیمت لاستیک تیوبلس دوچرخه کوهستان

لاستیک های تیوبلس نسبت به سایر لاستیک های کوهستانی مانند لاستیک های میخی و لوله ای کمی گران تر هستند، اما گران هستند. اگر بخواهیم به صورت تخصصی به نحوه قرارگیری این نوع لاستیک ها بپردازیم، می توان گفت که این نوع لاستیک ها به گونه ای است که لبه های لاستیک در محل اتصال به تاج در اثر فشار هوا به هم قفل می شوند. و نیاز به قرار دادن دارند. لوله داخل لاستیک نیست. یک تایر استاندارد تیوبلس مانند یک درزگیر عمل می کند زیرا با فشار رینگ بسته می شود و اجازه خروج هوا را نمی دهد. طبیعی است که سوپاپ و سر سوپاپ لاستیک های تیوپلس با سایر لاستیک ها متفاوت است و سیاست شرکت های تولید کننده این نوع سوپاپ این است که لاستیک ها به راحتی پنچر نشده و احتمال آسیب به حداقل برسد.

 

اگر تایر و لاستیک تیوبلس را از سایت خریداری و خریداری کرده اید، باید به سراغ شخصی که تخصص دارد آن را به خوبی برای شما نصب کند. مزایای تایرهای تیوبلس عبارتند از: پدال زدن با فشار کم باد، افزایش سطح تماس با زمین و برداشتن تیوب و کاهش قابل توجه پنچری. به یاد داشته باشید که به طور کلی لاستیک دوچرخه در فروشگاه های وحیدی و جهان در انواع تیوب ساده، تیوبلس، میخکوبی، تاشو، مقاوم در برابر پنچر شدن و تیوپی به فروش می رسد که بسته به نوع و قیمت آن می توانید. اگر می خواهید پرداخت کنید، نیاز خود را برای یک مسابقه دلپذیر برآورده کنید.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 2 ارديبهشت 1401 -15:7 نظرات()
بازدید : 288 | نویسنده : |

خوشبختانه، بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده لوازم آرایشی در صنعت وجود دارند که به طور مداوم محصولات با کیفیت بالا و مواد اولیه درجه یک را برای رفع نیازهای آرایشی شما ارائه می دهند. بنابراین، اگر از بهترین برندهای لوازم آرایشی استفاده کنید، همیشه از انجام این کار لذت خواهید برد. در ادامه این مطلب از سایت دکتر فرمو به معرفی 30 برند معتبر لوازم آرایشی می پردازیم.

برند لوازم آرایشی شانل

هنگام استفاده از لوازم آرایشی شانل، درست مانند سازنده این برند، کوکو شانل، احساس زیبایی و استایل را تجربه خواهید کرد. لوازم آرایشی این برند مانند لباس و سایر محصولات شیک و زیبا هستند. اگرچه قیمت لوازم آرایشی شانل کمی بالاست، اما کیفیت بسیار ایده آل آنها بدون شک ارزش هزینه اضافی را دارد.

برند Estee Lauder

این برند در سال 1946 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون یکی از معروف ترین شرکت های لوازم آرایشی در جهان بوده است. محصولات برند استی لادر شامل لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و انواع عطرهای مردانه و زنانه می باشد. این برند با استفاده از خلاقیت، فناوری پیشرفته و تاثیرگذاری بیشتر سعی کرده مشتریان و طرفداران خود را راضی نگه دارد.

برند لوازم آرایشی BareMinerals

لوازم آرایشی BareMinerals به لطف فرمول های مغذی و بسیار مفید برای پوست بسیار محبوب شده اند. این برند بهترین تولید کننده لوازم آرایشی بر پایه مواد معدنی بدون استفاده از مواد شیمیایی می باشد. محصولات نوآورانه و خلاقانه این برند در عین ارائه ظاهری جذاب و زیبا و همچنین انتقال حس خوب به صورت خالص و طبیعی طراحی شده اند.

برند الیزابت آردن

الیزابت آردن طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری را ارائه می دهد. علاوه بر این، این برند لوازم آرایشی با کیفیت را در سراسر جهان ارائه می دهد. محصولات الیزابت آردن شامل فونداسیون، کانسیلر، خط چشم و برق لب می باشد. این محصولات به دلیل کیفیت بالا همیشه محبوب هستند.

برند دیور

خلاقیت، تجمل و برتری همگی ویژگی هایی هستند که به زیبایی برند دیور و محصولات آن را توصیف می کنند. اگر هیچ یک از محصولات این برند را امتحان نکرده اید، پیشنهاد می کنیم این کار را انجام دهید. رژ لب های Dior Addict یکی از محصولات بسیار خاص، بحث برانگیز و محبوب این برند است که به نمادی از دیور نیز تبدیل شده است.

برند لورئال

وقتی صحبت از محصولات زیبایی به میان می آید، جایگاه رهبری شایسته برند لورآل است. تقریبا تمام زنان جهان مشتری لوازم آرایشی لوکس و با کیفیت این شرکت فرانسوی هستند. محصولات این برند قیمت های مقرون به صرفه ای دارند و لورآل با ارائه طیف وسیعی از محصولات مانند کرم پودر، خط چشم، سایه چشم، رژ لب و یا هر محصول آرایشی دیگر شما را هرگز ناامید نخواهد کرد.

برند لوازم آرایشی NYX

کیفیت استثنایی، محصولات غنی از رنگدانه و قیمت مقرون به صرفه عواملی هستند که به معرفی NYX به عنوان یکی از برندهای زیبایی کمک کرده اند. این برند بسیار سریع در حال توسعه است و طیف وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک، مد روز و فصلی را به بازار عرضه می کند. به همین دلیل است که برند NYX به یک انتخاب ضروری در بین دوستداران زیبایی و آرایشگران حرفه ای تبدیل شده است.

لوازم آرایشی برند E.l.f

برند Elf در زمینه تولید لوازم آرایشی با کیفیت و مقرون به صرفه فعالیت دارد. نام این برند مخفف حروف انگلیسی چشم، لب، صورت است. همانطور که از نام آن پیداست، این محصولات طیف گسترده ای از لوازم آرایشی برند جن را تشکیل می دهند. این محصولات علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوبی نیز دارند.

برند کلارینز

این برند لوازم آرایشی نقاط قوت زیادی دارد اما آنچه آن را از سایر رقبای خود متمایز می کند احترام طراحان این برند به ارزش ها و اشتیاق زنان به زیبایی است. در حالی که بسیاری از برندهای لوازم آرایشی صرفاً به منظور کسب درآمد بیشتر در صنعت هستند، کلارنس به این فکر می کند که زیبایی نهایی را به همه زنان جهان ارائه دهد.

برند میبلین نیویورک

این برند در ابتدا به عنوان یک تجارت کوچک خانوادگی شروع به کار کرد اما اکنون به عنوان یکی از برترین شرکت های لوازم آرایشی آمریکایی در جهان شناخته می شود. محصولات این برند دائما مورد بررسی علمی قرار می گیرند و مدیران برند در تلاش هستند تا محصولات با کیفیت، پیشرفته، سالم و جدید را به بازار عرضه کنند. نقطه قوت میبلین معرفی رنگ های جدید به بازار است.

 

 

https://irankhanum.com/shop/cosmetics/


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 31 فروردين 1401 -16:17 نظرات()
بازدید : 307 | نویسنده : |

حتما می دانید که گوشی های مختلف دارای کابل های شارژر متفاوتی هستند و کابل شارژر واحدی برای شارژ تمامی موبایل ها و تبلت ها وجود ندارد. از سوی دیگر، همه کابل های شارژر از استاندارد USB استفاده می کنند، اما نوع کانکتور ممکن است متفاوت باشد. به طور کلی بر اساس نوع کانکتور شارژ، سه نوع کابل شارژ داریم که عبارتند از:

  • کابل Micro USB
  • کابل USB Type-C
  • کابل لایتنینگ

احتمالاً تا حدودی با هر یک از این کانکتورها آشنا هستید یا حداقل نام آنها را شنیده اید. کابل Micro USB به طور گسترده در اکثر لوازم الکترونیکی برای شارژ باتری دستگاه ها استفاده می شود و سال هاست که از این پورت برای شارژ استفاده می شود. این کابل تا چند سال پیش که کابل های USB-C یا Type-C وارد دنیای الکترونیک شد، پرکاربردترین کابل موجود در بازار بود. کابل‌های Type-C ویژگی‌های به‌روزتری دارند و به دستگاه‌ها اجازه می‌دهند سریع‌تر با قدرت بیشتر شارژ شوند. این کابل ها در حال حاضر جایگزین Micro USB ها شده اند و تقریبا 90 درصد گوشی های جدید از این نوع کابل استفاده می کنند. البته این خبر خوبی برای کسانی که گوشی های قدیمی دارند نیست و دیگر نمی توان در خانه از کابل شارژر برای شارژ گوشی های جدید و قدیمی همه اعضای خانه استفاده کرد.

بهترین کابل شارژر سامسونگ

سومین نوع کابل شارژر که بیشتر در اکوسیستم اپل می بینیم، کابل لایتنینگ است. این کابل برای شارژ گوشی های اپل، آی پد، ایرپاد و سایر محصولات اپل استفاده می شود و برای محصولات اندرویدی استفاده نمی شود. بنابراین کابل شارژر لایتنینگ به گوشی اندرویدی مانند سامسونگ یا شیائومی نمی خورد و برای شارژ آن ها باید از کابل USB نوع C یا micro USB استفاده کنید. در مورد قابلیت انتقال اطلاعات باید بگوییم که به طور معمول تمامی کابل های شارژ اورجینال و موبایل از انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی پشتیبانی می کنند و تنها برخی کابل های بی کیفیت و تقلبی قادر به انتقال اطلاعات نیستند.

راهنمای خرید کابل شارژر گوشی خوب
امروزه اکثر کابل های شارژی که داخل جعبه گوشی موبایل قرار می گیرند کیفیت و دوام گذشته را ندارند و پس از مدتی استفاده خراب می شوند. از طرفی یافتن کابلی با کارایی مشابه کابل اصلی گوشی کار سختی است و در صورت یافتن قیمت بالایی دارد، بنابراین خرید یک کابل شارژر خوب که دوام بالایی داشته باشد به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است. مردم.

راهنمای خرید سیم شارژر

برای اینکه بدانید یک کابل شارژ خوب چیست و یک کابل شارژر خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد، باید قبل از انتخاب کابل شارژر اطلاعاتی داشته باشید تا شارژر مناسب گوشی خود را پیدا کنید. میزان پول و پولی که می خواهید برای خرید کابل شارژ بپردازید اولین چیزی است که باید تصمیم بگیرید. اگر می خواهید یک کابل شارژ با کیفیت و نزدیک به اصلی داشته باشید، باید بیشتر از یک کابل شارژر معمولی هزینه کنید و اگر می خواهید فقط یک کابل شارژر و درایور با کیفیت معمولی داشته باشید، نیازی به صرفه جویی در هزینه ندارید. برای این. .


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 10 فروردين 1401 -17:22 نظرات()
بازدید : 272 | نویسنده : |

در رابطه با ثروت پوکر بازان نمی شود مبلغ دقیقی را تخمین زد و از آنجایی که او در ازای هر بردش توانسته است مبلغ بسیار زیادی را دریافت کند می توانیم بگوییم که او یکی از پوکر بازان ثروتمند ایرانی محسوب می شود. امروز می خواهیم شما را با علیرضا فاتحی یکی از پوکر بازان حرفه ای و معروف در سایت پوکر با چیپ رایگان آشنا کنیم و بگوییم که زندگینامه و حواشی های او در چه مورد می باشد. علیرضا یکی از پوکر بازانی است که در واقع می توان گفت که حواشی پشت سر او نیست و سعی دارد که از تمامی این حواشی به دور باشد و بر روی حرفه اش تمرکز کند. در واقع این پوکر باز همیشه سعی دارد که به حرفه اش بپردازد و روی استراتژی های جدید تمرکز کند. در واقع بازی پوکر آنلاین نام یک بازی ورق فکری ، گروهی و زیباست که در آن حضور ذهن ، مهارت و داشتن استراتژی مشخص و البته همچون سایر بازی ها ، شانس تواما در آن نقش مهمی را ایفا می کنند. پوکر نام بازی فکری - تخصصی و گروهی است که با شانس و بلوف زدن بسیار همراه است. شما برای ثبت نام ابتدا به باید به جدید ترین آدرس های ارائه شده این سایت مراجعه کرده و سپس به بخش مربوط به ثبت نام یا عضویت در سایت رفته و در آن بخش قادر خواهید بود که باکس های خالی های مربوط به ثبت نام را مشاهده نمایید و باید بیان کنیم شما باید اطلاعات خواسته شده را در این باکس ها وارد نمایید. پس از همین ابتدا بدانید با یک سایت معتبر و دارای سابقه طولانی و درخشان در زمینه پوکر رو به رو هستید. سایت بازی پوکر لرد کازینو مبتنی بر اسکریپت پوکر ماونز و دارای امنیت بالا است . همچنین دارای میز های متنوع سنگین و سبک از نظر مبلغ شرطبندی میباشد.

همچنین بیشتر این افراد بازیکنان میزهای سبک هستند که میخواهند شانس خود را دربازی های سنگین امتحان کنند. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که مردم حرکت می کنند رو به بازی های حد بالاتر نسبت به بازی های قبلی شان؛ مثل این که آن ها همیشه در یک حد پایینی برنده شدند و و یا تحت تاثیر قرار دادن دیگران یا طمع برای پول بیشتر اما باید اندازه مهارت خود را در نظر داشته باشید و سرمایه خود را وارد این بازی کنید. تمامی این آموزش ها رایگان بوده و هیچ گونه جای نگرانی وجود ندارد. پایگاه خبری فوتبالی - در بازی میان ویارئال و اسپانیول در این هفته از رقابت های لالیگا، اتفاق جالبی افتاد و آن هم زدن 4 گل توسط یک بازیکن 19 ساله در این بازی بود که باعث شد رکورد ویژه ای را در رقابت های لالیگا از خود بر جای بگذارد. طبق قوانین اغلب اشکال بازی پوکر، دیلر ابتدا به همه بازیکنان چند کارت می دهد که فقط خود بازیکن آن ها را می بیند با این کار دیلر بازی پوکر آغاز می شود. آدرس سایت پوکریکا در ابتدا و در طول مقاله برای شما عزیزان قرار داده شده است. در طول شرط بندی، پخش کارت به حالت تعلیق در می آید و بازیکنان فرصتی برای افزایش مبلغ شرط بندی خود دارند. سایت شرط بندی پوکریکا به دلیل پشتیبانی دائم و ۲۴ ساعته ای که دارد معتبر بوده و شما عزیزان در طول هر بازی می توانید با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود را در زمینه بازی یا تراکنش های خودتان با آن ها مطرح کنید. سایت پوکریکا به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که دارد سایت های به اصطلاح فیک زیادی را دارد که با اخاذی و کلاهبرداری به نام سایت شرط بندی پوکر پوکریکا باعث ضرر به شما عزیزان می شوند، از این رو ما در این مقاله آدرس صحیح و درست سایت شرط بندی پوکر پوکریکا را در اختیارتان قرار داده ایم تا با اطمینان کامل وارد این سایت شوید و از کسب درآمد در بازی پوکر لذت ببرید.

اگر می خواهید این پوکر باز معروف ایرانی را بیشتر بشناسید با ما تا پایان مقاله همراه شوید. ما در بررسی سایت هاي پوکر فاکتور هایي مانند تعداد بازیکنان در ساعات مختلف شبانه روز ،تیبل هاي سایت ؛ تورنمنت ها و سیستم مالی سایت هاي پوکر را مدنظر قرار داده ایم.تا بتوانیم برای سلیقه هاي مختلف در پوکر با پول واقعی، سایت مناسبی را معرفی نماییم. تورنومنت مونته کارلو یکی از تورنمنت پوکر هایی بود که این پوکر باز معروف ایرانی توانست در سال ۲۰۱۶ به فردی شناخته شده در دنیای پوکر تبدیل شود. او توانست در مونته کارلو در نولیمیت هولدوم سوم شود و مبلغ ۹۸۴ هزار دلار پول ببرد. در رابطه با افتخارات این پوکر باز حرفه ای می توانیم به شما بگوییم که او توانست در سال ۲۰۱۶ در کازینو مونته کارلو در نولیمیت هولدم سوم شود و مبلغ ۹۸۴ هزار دلار پول ببرد. او در این مسابقات مقام سوم را کسب کرد و توانست ۹۳۷ هزار دلار پول دریافت کند. ملیکا رضوی در جذب کاربران برای سایت پوکریکا بسیار موثر بوده است، خانم ملیکا رضوی از شاخ های اینستاگرامی است که با تبلیغات بسیار زیاد برای سایت پوکریکا کاربران بسیار زیادی را جذب این سایت کرده است، ملیکا با حدود ۵۹۰k فالور جزو پر دنبال کننده ترین افراد است که با تبلیغات بسیار زیاد برای سایت پوکریکا توانسته درآمد زیادی کسب کند و به اصطلاح پولدار شود. بنابراین یک سایت بازی پوکر آنلاین باید برای تمام کاربرانش میز مخصوص به انها را داشته باشد میز مخصوص افرادی که پول کمی دارند اما میخواند بازی کنند تا میز افرادی که پول زیادی دارند و میخوان با افراد سرشناس بازی کنن و پول های حسابی در بیارن بعضیا دوست دارند با هم ملیتی های خودشون بازی کنند تصور کنید شما به عنوان یک ایرانی در میز چینی ها بازی کنید و هیچی از حرف ها و شرط بندی ها و بلوف زدن های اونها نفهمید. همانطور که میدانید طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران تمام سایت های شرط بندی فیلتر میشوند. برای وارد شدن به سایت پوکریکا به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را به صورت کامل مطالعه فرمایید تا با اطلاعات کافی وارد سایت شوید. اگر پوکر آنلاین بازی میکنید ؛ مطمئن شوید کـه از آمار جدول ارائه شده توسط اکثر سایت هاي پوکر استفاده میکنید.

ورود به محیط سایت پرشین پوکر : ابتدا به محیط سایت پرشین پوکر رجوع داده می شوید و پیش روی خود می توانید بازی های زیادی را برای تجربه ببینید. هم چنین او در این مسابقات توانسته است که تجربیات زیادی را کسب کند و با مهارت های حرفه ای و تجربه های بیش از حد بتواند به استراتژی خاص خودش دست پیدا کند. البته باید بدانید که بدون اطلاعات و تجربه مبلغ زیادی را وارد سایت نکنید که خدایی نکرده متضرر نشوید، حتما با کسی که تجربه قبلی داشته است مشورت کنید و از تجربیاتش استفاده کنید و یا با مبالغ کم شروع به فعالیت کنید. مساوی: در حالتی ممکن است افراد با هم مساوی شوند یعنی کارت هایشان شبیه هم باشد که در این صورت مبالغ برد به تمامی پانتر هایی که شرط روی برد هر کدام از دست ها از هر دوری که گذاشته باشند پرداخت می شود. چرا باید سایت های شرط بندی پوکر چیپ رایگان در دسترس کاربر قرار دهند؟ با توجه به آموزش بازی پوکر باید بگوییم پوکر یک بازی کازینویی می باشد که الان در سرتاسر جهان چیزی که در دسترس می باشد و بیشتر مردم با آن آشنا می باشند سایت های شرط بندی می باشد که بازی های زیاد دیگری را هم در خود دارد به مانند انفجار و غیره و در آن ها می توان به پیش بینی فوتبال پرداخت. اما با راهی که در دسترس شما قرار داده ایم این موضوع به پوکر ایرانی امپرور مراتب کم رنگ تر شده است و می توانید خیلی ساده شرط بندی پر سودی را رقم بزنید. بعد از آخرین دست همه ی افراد ورق های خودشان را رو کرده و کسی که قوی ترین دست را دارد یعنی ورق هایش بیشترین امتیاز یا رتبه را دارد برنده کل پول شرط بسته شده در بازی است .


می پسندم نمی پسندم

جمعه 13 اسفند 1400 -15:40 نظرات()
بازدید : 300 | نویسنده : |

سونی یکی از شرکت های معتبر سازنده گوشی های تلفن همراه در جهان است که با طراحی گوشی موبایل زیبا و شکیل مشتریان خاص خود را دارد.

باوجود پردازشگرهای قدرتمندی که سونی روی موبایل های خود می گذارد؛ باتری اورجینال موبایل سونی قادر به اپگرید کردن خود با نرم افزار های بهینه سازی باتری موبایل نیست.

به همین علت، خالی شدن سریع باتری موبایل سونی از معضلات این برند مشهور موبایل است.

صفحه نمایش موبایل سونی رزولوشن بسیار بالایی دارد.

به عنوان مثال گوشی اکسپریا z یکی از باکیفیت ترین صفحه های نمایش را در بازار گوشی های موبایل دارا است و از معدود گوشی هایی است که توانایی نمایش 4k  را دارد.

چنین صفحه نمایشی برای نگه داشتن شارژ در طول روز به باتری موبایل بیش از  mAh ۳۶۰۰ نیاز دارد؛ درصورتی که توان باطری آن کمتر ۳۲۰۰ میلی آمپر است.

البته شاید یکی از دلایل پایین بودن ظرفیت آن، کاهش قیمت باتری اصلی سونی است تا به همه امکان خرید گوشی های تلفن همراه این برند را بدهد.

باطری ارجینال سونی نسبت به خود موبایل ظرفیت بالایی ندارد.

استفاده مداوم از باطری های موبایل سونی، طول عمر آن ها را کوتاه کرده و به همین علت، کاربرانی که از گوشی های موبایل سونی استفاده می کنند؛ به سرعت نیاز به تعویض باطری موبایل پیدا می کنند.

تشخیص باطری اصلی سونی به منظور تعویض باتری موبایل برای همه مصرف کنندگان گوشی های همراه سونی اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر در تشخیص  باتری اصلی سونی تجربه و اطلاعات کافی ندارید؛ می توانید از فروشگاه فونی شاپ، باتری اصلی سونی را با ۶ ماه گارانتی خریداری کنید.

قیمت باتری اصلی سونی تاحدودی نسبت با سایر برندها مناسب تر است چون ظرفیت کمتری دارد. هرچند سونی با این ترفند توانسته قیمت گوشی های باکیفیت خود را در بازار پایین بیاورد اما این نقطه ضعفی است که اکثر کاربران را از خرید موبایل سونی در سال های اخیر پشیمان کرده است.

البته خالی شدن سریع شارژ باتری موبایل در تمام برندهای مشهور، به علت استفاده از نرم افزارهای حجیم و سخت افزارهای پیشرفته تا حدودی طبیعی است.

به خصوص زمانی که از برنامه هایی مثل وای فای، بلوتوث، NFC و  غیره که در پس زمینه کار می کنند؛ استفاده می کنید؛ بیشتر به این مشکل بر میخورید.

اگر به تازگی گوشی سونی خریده اید و نمی خواهید به این زودی ها نیاز به خرید باطری اصلی موبایل سونی پیدا کنید؛ بهتر است شارژ باتری موبایل سونی را بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه دارید و از شارژ کردن مکرر گوشی خودداری کنید.

با حذف برنامه هایی که مدت هاست از آن ها استفاده نکرده اید نیز می توانید به کاهش مصرف باتری موبایل سونی کمک کنید.

اگر با همه این ترفندهای کاهش مصرف باتری موبایل سونی، عمل کردید اما بازهم باتری زود شارژ خالی می کند می توانید یک باتری اصلی موبایل سونی را از فونی شاپ سفارش دهید.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 8 آذر 1400 -1:29 نظرات()
بازدید : 338 | نویسنده : |

شرکت پارسیان لیزر بهترین گزینه برای خدمات برشکاری در کشور

خدمات برش لیزر در دو دسته بندی کلی خدمات برش لیزری فلزات و خدمات برش لیزر غیر فلزات دسته بندی و معرفی میگردد.

این سرویس ها در زمینه انواع برش های صنعتی و نیمه صنعتی بر روی فلزات و غیرفلزات مختلف انجام می پذیرد و شرح خدمات ازائه شده در این بخش ها بسیار گسترده است.

نتیجه استفاده از لیزر در صنعت برش سبب بالا رفتن کیفیت محصول نهایی ، بالا رفتن ظرافت و دقت برش و همچنین کاهش هزینه های نیروی انسانی خواهد بود.

حکاکی نام و نشان تجاری یک محصول بر روی بدنه آن ، ساخت انواع تندیس ها با استفاده از حکاکی لیزری ، ایجاد نقش و نگار بر روی انواع پارچه ، چرم ، چوب، کاغذ و کارت و بسیاری از اجسام دیگر از جمله مزیت هایی است که دستگاه های حکاکی لیزری برای ما فراهم میکنند.

انواع برش لیزر

خدمات برش لیزر در دو دسته بندی کلی خدمات برش لیزری فلزات و خدمات برش لیزر غیر فلزات دسته بندی و معرفی میگردد.

طراحی حرفه ای

خدمات طراحی شرکت پارسیان لیزر، تممایز بودن شما را تضمین خواهد کرد.

مجموعه سازی

شرکت پارسیان لیزر با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب، فرایندهای مجموعه سازی را برای صنایع مختلف انجام دهد و در جهت ارتقای روش‌های تولید گام بردارد.

 

مجموعه صنعتی پارسیان لیزر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه استان تهران در زمینه شیت‌متال، برش لیزر و خمکاری با بهره‌گیری از تجهیزات و ماشین‌آلات روز دنیا، بر اساس استانداردهای بین‌المللی و همچنین با به کارگیری نیروی انسانی مجرب و متخصص آغاز نمود.

مجموعه صنعتی پارسیان لیزر به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برش فلزات به وسیله دستگاه‌های برش لیزر، خط مشی خود را در جهت ارتقای صنعت کشور و افزایش سطح کیفی محصولات مرتبط قرار داده است.

راه های ارتباطی با شرکت پارسیان لیزر

تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه، خیابان 20/5 نفیس، پلاک 15

02155259297

info@parsianlaserco.com

منبع: https://parsianlaserco.com/


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 28 خرداد 1400 -16:36 نظرات()
بازدید : 326 | نویسنده : |

بسیاری از کسب و کارها برای ارسال بسته‌های خود، به خدمات لجستیکی شرکت‌های پستی نیاز دارند. بعضی از کسب و کارها فقط ارسال درون شهری دارند و بعضی دیگر علاوه بر آن ارسال بین شهری یا حتی بین‌المللی نیز دارند.

انتخاب شرکت لجستیکی مناسب نیاز به بررسی و حساسیت بالایی دارد؛ چرا که ارسال و تحویل بسته به گیرنده‌ی نهایی از مهم‌ترین مراحل در فرآیندهای لجستیکی بوده و در رونق کسب و کار شما و رضایت مشتریان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در این مطلب خدمات پستی دو شرکت تیپاکس و تی نکست را به‌عنوان بهترین راهکارهای ارسال بسته بررسی خواهیم کرد.

شرکت تیپاکس با سابقه ۶۰ ساله خود در صنعت کوریر سرویس، با برخورداری از گسترده‌ترین شبکه خدماتی جمع‌آوری و توزیع بسته توانسته است از گذشته تاکنون، در مسیر نوآوری و توسعه قدم بردارد. این شرکت به عنوان بنیانگذار خدمات کوریر یا همان سرویس حمل درب به درب، یکی از معتبرترین و توانمندترین دستگاه‌های اجرایی در امور خدمات حمل‌ونقل در ایران است که تحت نظارت اپراتور اول پست خصوصی کشور فعالیت دارد.

تیپاکس با سرویس‌های اکسپرس زمینی، اکسپرس هوایی، اکسپرس بین‌الملل خدمات ارسال بسته داخل ایران و خارج از آن را ارائه می‌دهد؛ از مزایای تیپاکس می‌توان به بیمه‌ی مرسولات، امکان رهگیری بسته، امکان برآورد قیمت براساس مسافت، حجم و وزن بسته‌ها وخدمات بسته‌بندی اشاره کرد. در ادامه به بررسی سرویس‌های تیپاکس می‌پردازیم.

از طریق تماس تلفنی و یا استفاده از اپلیکیشن مای تیپاکس، نماینده تیپاکس یار خود را به محل حضور فرستنده رسانده و بسته را دریافت می‌کند. پس از انجام مراحل ارسال، بسته در محل حضور گیرنده تحویل داده می‌شود. استفاده از این سرویس برای کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر است. مرسوله‌ای که به وسیله تیپاکس ارسال می‌شود، در کوتاه‌ترین زمان به دست گیرنده می‌رسد و هزینه ارسال آن به صورت نقدی، اعتباری و پس‌کرایه خواهد بود. تیپاکس با ارسال ۵۰۰۰۰ بسته در روز، ۳۷۰۰ نفر پرسنل، ۵۰۰ نمایندگی و ۸۰۰ ماشین حمل، بزرگ‌ترین شرکت‌ پست خصوصی در ایران است.

 تیپاکس

از دیگر مزیت‌های تیپاکس این است که شما می‌توانید کالاهای ارسالی خود را به مناطق دورافتاده‌ای که دارای شعبه نیستند نیز ارسال کنید. البته این امر در صورتی امکان‌پذیر است که مشتری هزینه سرویس آن را پرداخت کند. همچنین سرویس اکسپرس هوایی نیز در تیپاکس ارائه می‌شود؛ برای این که بسته‌ها در سریع‌ترین حالت ممکن بتوانند به مقصد برسند، لازم است که از سرویس متفاوتی استفاده شود. سرویس اکسپرس هوایی با استفاده از خطوط هوایی، بسته را در یک روز کاری و برای مناطق آزاد کیش و قشم در دو روز کاری تحویل می‌دهد.

تی نکست به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس تحویل در همان روز در ایران، یکی از معتبرترین شرکت‌های لجستیکی درون شهری است که تا کنون بیش از یک میلیون ارسال بسته را در سطح شهر تهران انجام داده است. تی نکست تنها به کسب و کارها سرویس می‌دهد و به عنوان یک شرکت لجستیکی متخصص و متعهد در ارسال بسته، تمامی امور لجستیکی کسب و کار شما را بر عهده می‌گیرد. خدمات انبارداری، پرداخت در محل، خدمات API، زمان‌بندی منعطف،‌ ارائه خدمات تحویل در همان روز و تحویل در روز بعد، سرویس مرجوعی، دریافت و تحویل رسید بدون هزینه اضافی، پیک متخصص و آموزش‌دیده، پشتیبانی آنلاین، رهگیری مرسوله در سایت، بیمه مرسولات،‌ ارائه پنل شرکتی و … از مزایای همکاری با تی نکست است.

 


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 1 خرداد 1400 -23:44 نظرات()
بازدید : 323 | نویسنده : |


در دکتر یاب می فهمیم که مراجعه به پزشک برای بسیاری از افراد دشوار است. صرف نظر از اینکه شما برای مراجعه به کلینیک بیش از حد مشغول هستید ، احساس نمی کنید که از رختخواب خارج شده اید و یا خارج از کشور هستید و باید با یک پزشک صحبت کنید ، دریافت توصیه های پزشکی آنلاین از دکتر یاب آسانتر نخواهد بود.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از طریق درگاه رزرو ما یک قرار ملاقات را بصورت آنلاین رزرو کنید و فرمی را که سپس از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود ، تکمیل کنید. به دنبال این ، قبل از مشاوره خود یک ایمیل دریافت خواهید کرد. به سادگی روی پیوند کلیک کنید و فوراً با یک پزشک آنلاین صحبت کنید.

در حالی که ما از ارائه این خدمات به بیماران خود بسیار خوشحال هستیم ، اما می فهمیم که برخی افراد ترجیح می دهند مسائل مربوط به سلامتی خود را شخصاً مورد بحث قرار دهند ، به همین دلیل کلینیک های فیزیکی ما همیشه در دسترس افراد نیازمند هستند. فقط تعدادی از خدمات ما شامل تنظیم خانواده و بهداشت زنان ، آزمایش خون و آلرژی ، پزشکی و خدمات عمومی خصوصی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما و اینکه چگونه امروز می توانیم به شما کمک کنیم ، به سادگی از وب سایت ما بازدید کنید.

اگر نیاز به درخواست آنلاین پزشک دارید، سایت دکتر یاب بهترین گزینه می باشد.

اگرچه قابل درک است که ، در بعضی موارد ، مراجعه حضوری به پزشک ضروری است (به عنوان مثال ، یک پزشک آنلاین قادر به بررسی فیزیکی پای شما برای شکستگی استخوان نیست) ، مواردی وجود دارد که یک پزشک آنلاین می تواند به همان اندازه موثر باشد. پزشکان آنلاین می توانند به شرح علائم پاسخ دهند ، سابقه سلامتی شما را تعیین کنند و برای شرایط معمول دارو تجویز کنند - چیزی که باعث صرفه جویی در وقت مردم در سراسر انگلیس می شود.

در زیر ، برخی از مزایای مشاوره آنلاین پزشکان را بررسی می کنیم. اگر با مسئله بهداشتی روبرو هستید که اضطراری نیست و به فوریت پزشکی احتیاج ندارد ، یک مشاوره پزشکی آنلاین می تواند برای شما مناسب باشد. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 1 خرداد 1400 -1:55 نظرات()
بازدید : 330 | نویسنده : |

کشور مبدا تولید کننده: امارات متحده عربی

فعالیت اصلی: عطریات

شرکت مادر: sterlingparfume

شرکت بزرگ sterlingparfume در سال 2015 شروع به کار در زمینه طراحی ادکلن کرد.

در همان سال بود که با تولید ادکلن های خود در زمینه مشابه سازی با برند های نیش دنیا شروع به کار نمود که پیشرفت و محبوبیت قابل وصفی بین دوستداران و ادکلان بازان از سراسر دنیا پیدا کرد.

شرکت sterlingparfume شرکت های زیر مجموعه ی زیادی دارد که عمده فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی متمرکز کرده است، از برند های زیر مجموعه ی این کمپانی میتوان:

  • Armaf
  • Hamidi
  • Oros
  • Jenny Glow
  • Estiara Passion
  • Cosmo Cosmetics

را نام برد.

سایت خوش آرا یکی از معتبرترین سایت ها در زمینه خرید عطر و آدکلن خاص در ایران می باشد. برای خرید عطر آرماف به سایت خوش آرا مراجعه کنید.

از موفق ترین برند های این کمپانی Armaf است که در سال 2015 اولن عطر خود را روانه بازار کرد ک با استقبال بسیار عالی روبه رو شد.

در مجموع برند آرماف از زمان شروع به کار تا بحال 112 نوع ادکلن در کارنامه خود دارد.

از موفق ترین ادکلن این برند میتوان کلاب د نویت انتنس مردانه را نام برد که بسیار عالی در بین دوست داران عطر دارد و بازخورد های بسیار عالی داشته است، این ادکلن شبیه ترین بو درحال حاضر به اونتوس از شرکت کرید می باشد.

برخی از ادکلنهای مطرح این برند را میتوان به اجمال نام برد:

  • Club De Nuit intense man
  • Club De Nuit intens women
  • Shades Wood
  • Crase Women
  • Tres Nuit

می پسندم نمی پسندم

جمعه 30 ارديبهشت 1400 -1:6 نظرات()
بازدید : 304 | نویسنده : |

جهش ژنتیکی نیاز به خواب
یک نکته مهم در مورد میزان خواب شما وجود دارد: بدن همه متفاوت است و برخی از افراد می توانند ساعات کمتری از خواب را رشد دهند.

دانشمندان جهش نادر ژن ADRB1 را در افرادی که قادر به احساس آرامش با کمتر از 6.5 ساعت هستند ، پیدا کرده اند. منبع معتبر خواب در هر شب و بدون عواقب ظاهری سلامتی.

اگر این جهش ژنی را داشته باشید ، حتی اگر به طور مداوم کمتر از ساعت توصیه شده بخوابید ، ممکن است احساس آرامش کنید.

خواب چند فازی
خواب چند فازی به خوابیدن چندین بار در یک دوره 24 ساعته به جای یک بار در شب اشاره دارد.

خرید روتختی دونفره اسپورت از سایت هگان که معرفترین سایت در زمینه فروش روتختی های معروف در ایران می باشد.

بسیاری از تکنیک های مختلف چند فازی وجود دارد. یکی از رایج ترین برنامه ها شامل 6 خواب چرت 20 دقیقه ای است که به طور مساوی در طول روز و در کل 3 ساعت در روز فاصله دارند.

بسیاری از افراد ادعا می كنند كه خواب چند فازی به شما اجازه می دهد با كیفیت بیشتری بخوابید و در ساعات كمتری به همان میزان استراحت برسید. با این حال ، هیچ مدرک پزشکی مبنی بر اینکه خواب چند فازی بهتر از خواب سنتی است ، وجود ندارد.

کمبود خواب در برنامه های چند فازی احتمالاً همان پیامدهای منفی سلامتی را دارد که سایر اشکال کم خوابی دارد. با این حال ، تحقیقات محدودی در مورد این نوع برنامه ها وجود دارد ، زیرا اکثریت قریب به اتفاق افرادی که برنامه های چند فازی را دنبال می کنند ، فقط برای مدت کوتاهی با آنها می مانند.

چگونه کمتر بخوابیم و انرژی بیشتری داشته باشیم
کوتاه مدت خواب کوتاه مدت فکر خوبی نیست ، اما زندگی شلوغ می شود و گاهی خواب کافی برای چند شب امکان پذیر نیست. شب های بیشتری که خواب خود را محدود می کنید ، "بدهی خواب" بیشتری جمع می کنید. مانند بدهی های مالی ، هرچه بدهی خواب بیشتری داشته باشید ، پرداخت آن دشوارتر است.

هیچ راهی جادویی برای افزایش انرژی هنگام کاهش خواب وجود ندارد. با این حال ، تکنیک های زیر ممکن است به شما کمک کنند تا دوره های کوتاه مدت کم خوابی را پشت سر بگذارید.

کمی ورزش سبک انجام دهید. ورزش سبک می تواند جریان خون در مغز شما را تحریک کند و به طور موقت احساس بیداری بیشتری داشته باشید. با این حال ، ورزش های سنگین ممکن است احساس خستگی بیشتری به شما بدهد.
به مدت یک ساعت قبل از خواب از زمان نمایش خودداری کنید. صفحه ها نور آبی ساطع می کنند ، که ممکن است در ریتم شبانه روزی طبیعی بدن و تولید ملاتونین تداخل ایجاد کند.
صفحه نمایش و سایر عوامل حواس پرتی را از اتاق خواب خود دور نگه دارید. حذف تلفن و سایر حواس پرتی های احتمالی از اتاق می تواند به کاهش زمان بیکاری در رختخواب کمک کند که باعث خوابیدن شما می شود.
اطمینان حاصل کنید که اتاق شما تاریک است. نورهای روشن در اتاق خواب شما ممکن است در تولید طبیعی ملاتونین در بدن شما تداخل ایجاد کند.
مصرف کافئین را کاهش دهید. کافئین محرکی است که بر روی سیستم عصبی مرکزی شما اثر می گذارد و می تواند خواب آلودگی را کاهش دهد.
رژیم غذایی سالم داشته باشید. خوردن یک رژیم غذایی سالم به طور بالقوه می تواند انرژی بیشتری در طول روز به شما بدهد.
از مصرف الکل خودداری کنید. الکل دارای اثر آرام بخشی است که فعالیت سیستم عصبی مرکزی شما را کاهش می دهد و باعث خواب آلودگی می شود.
از مصرف مایعات قبل از خواب خودداری کنید. پرهیز از مایعات ، احتمال نیاز به برخاستن برای استفاده از سرویس بهداشتی را در نیمه شب کاهش می دهد.
چرت زدن را امتحان کنید. چرت زدن کوتاه مدت 20 دقیقه ای در طول روز ممکن است به شما کمک کند بدون اینکه احساس خواب آلودگی کنید ، شارژ مجدد کنید.
وقت را در نور روز سپری کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید ممکن است با تحریک تولید سروتونین ، تمرکز شما را بهبود بخشد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 29 ارديبهشت 1400 -15:22 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 28